Král je mrtev, ať žije Král - prodáno.
Ve výčtu motorek se jedná o absolutně nejlepší motorku, ke které se určitě vrátím !
Motorka číslo 23 (3-tí Ducati).
Kupovaná mírně ojetá (4070km), ve výborném stavu.
Výška jezdce: 178 cm
Recenze
19.6.2012 - Vzhledem k součastným životním prioritám jsem se rozhodl prodat motorku. Jednoznačně nejlepší motorku co jsem kdy měl. Až bude čas a budu chtít motorku, tak jedině STREETFIGHTERa. Pro mě absolutní sbloubení všech vlastností - rychlý, dravý, charizmatický a nezkrotný - přesně takový má být KRÁL. Novému majiteli přeji hodně zážitků, což nebude problém.
12.6.2012 - Návrat do reality. Pánové tak Sardínie, to je žrádlo.
Tolik zatáček jsem snad v jednom kuse nikdy nejel. Cesty ucházející, skoro nulový provoz, vynikající pohodový lidi a ceny nás všechny mile překvapily.
Je to tam před sezonou snad levnější než v Itálii. Takže opravdu ráj, jen kdyby nebylo takové horko - 28 - 32°C.
Ale jednoznačně doporučuji, stojí to za to..
25.5.2012 - Přezuto na DUNLOP SportMax - SportSmart.
Utaženo, namazáno a 30.5. vyrážíme v 11-ti lidech na Sardínii. Jsem hrozně zvědavý jaké to bude. Podle cestopisů je to prý ráj motorkářů. Už při čtení bylo zážitek. Cesta do neznáma, trajektem na ostrov a pak týden pohody, snad krásného počasí a božského svezení. Tak uvidíme, zatím pánové..
6.3.2012 - Čekání je dlouhé. V zimní přestávce dodány padáky ze států, pár plastů polepeno do karbonové folie (nevypadá to zle) a ještě vyměním olej (Shell Advance Ultra 4 15W50 + olejový filtr K&N) a koupím sadu pneu DUNLOP SM SportSmart (120/70 a 190/55). A zase jen čekám...
3.10.2011 - Za měsíc najeto přes 1300 km. Každá projížďka je pecka. SF funguje jak ďáběl. Sice mě pořád ještě bolí záda, chce ho to pořádně držet, ale je to nádhera.
Přes zimu dodám padáky (co kdyby), závažíčka a ostatní plasty polepím do karbonu. A budu se těšit na příští rok.
4.9.2011 - Öhlins podvozek, brzdy BREMBO, kontrola trakce (DTC), data analyzér (DDA) ...
Původní majitel jí pěkně a správně vyzdobil.
Termignoni včetně filtru a řídící jednotky, otevřená spojka, RIZOMA blikry a nádobky na brzdovou a spojkovou kapalinu, spousta karbonu.
Je to prostě DUCATI - všechny ty vyřčené fráze:
Má charizma, je plná emocí, má koule.
Jenže, pánové, ono to všechno platí!
Zvuk je nezaměnitelný, zátah super, kontrola trakce funguje skvěle. Zaplať pánbůch že tam je!
Po 200 km projížďky je člověk unavenej, ale SPOKOJENEJ.
Pořizovací cena je vysoká, servis kurňa drahej, doplňky drahý, ale ono to všechno za to stojí. Viva DUCATI.
Spolujezdec (manželka) po prvním svezení povídá : Ty Krávo !
P.S.: Má toho se mnou již hodně najeto a skoro vůbec nemluví sprostě!
A pak dodala : Vůbec jsem nechápala proč všichni Ducati, Ducati.
Ale teď to chápu, je to úplně jiný, všechno mě bolí, ale je to super.
Navrhnul jsem jí, že nemusí se mnou jezdit, leč to neprošlo .
Začalo to: Pionýr 05 pařez , Simson Skútr, ČZ 125/516 motocross, ČZ 175, Jawa 350-634, Honda CBR 1000 (88), Honda CB 500 (00), Honda CBR XX 1100 (98), Yamaha YZF R1(00), Suzuki SV 1000 S (04), Suzuki GSX-R 1000 K6 (06), Ducati Monster 1000 DS (05), Ducati Monster S4R (04), Aprilia Tuono 1000R (07), Suzuki LTZ 400 (06) quad, Yamaha YZF-R1 (04), Yamaha FZ1N (07), Kawasaki ZX10R (06), Aprilia Tuono 1000R (08), Suzuki GSX-R 750 K6 (06), Suzuki GSX-R 1000 K7 (07), BMW K 1200R (06) a teď Ducati Streetfighter 1098 S (09).
Parádní
Dukatka ..No prostě nádhera
SF má nového majitele. Důvod prodeje je zcela jednoduchý - peníze, které chci investovat do jiného životního cíle. Uvidíme ...
Díky všem. SF je něco úplně jiného, skvělého, vzácného.
Koncem týdne odjížíme s partou na Sardínii, kde si to snad pořádně užiju.
Neskutečně se těším na svezení, moře, pohodu..