renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Ducati Streetfighter 1098/s (2013)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Danielos
Vloženo 11.2.2016
Aktualizováno 21.6.2016
Zobrazeno 3 466x
HODNOCENÍ PROFILU OD 13 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Červený pouliční bojovník vyzbrojen 155 koňmi 115 Nm, na obranu používá komplet brzdy Brembo. Obranný štít proti střelám mu nedali.

Více fotografii

První dojmy - Už při prvním pohledu víte, že se chce rvát. Posez je dán velmi úzkou nádrží, nakoplým sedátkem dopředu a širokými řidítky. Usedáte a vyrážíte do boje, kde vám nepomůže nic než jen brembo brzdy a vaše silná vůle.

Motorku bych doporučil pro - Pro ducatisti :D Pro ty, co chtějí být výstřední, pro ty co mají rádi výkon a vítr v xichtu. Pro ty, co chtějí na cestě bojovat s výkonem bez elektronických vymožeností.

Recenze

Jejich revírem je silnice, jejich tempo je vražedné, jejich protivníkem jsou zloději motorek, radary a policajti. Streetfightři z Ducati 1098 pracují ve dne, někdy i v noci. Jejich úkolem je chránit svou bezpečnost.

Motor: na dvouvál ma docela hladký průběh, ale přitom dostatek energie, spotřeba se zdá zatím relativně malá, později vysleduji.

K brzdám asi není moc co psát, kdo zná Brembo se čtyřmi destičkami na třmen ten ví co jsou zač, skvělé.
Podvozek i v defaultním nastavení pracuje velmi dobře a krásně pobírá i naše děravé cesty bez zavlnění. Tím jak je úzká a lehká a poloha řidítek, tak se krásně ovládá a je to fakt hračička.

Dobře se s tím jezdí po zadním ze zatáčky , na jedničku to má tendenci jet po zadku furt, na dvojku je stále taky odlepené přední kolo, proto se zatím učím co do ni můžu pustit při střelbě při převracečkách, minihorizontech v zatáčkách, protože cítím že předek je skoro furt ve vzduchu.

Zvuk je takový krásně jadrný i s originál výfukem, taky na všem nemusím mít laďák.. zatím :D

Servis: Trochu mě mrzí krátká 2 letá lhůta na výměnu rozvodových řemenů. 24 tkm či 2 roky. Olej co 12 tkm nebo jeden rok je dle mě OK.

Nakonec výměna rozvodových řemenů s půlkroužky na vymezení vůle ventilů vyšlo 5300 kč i s prací, takže to je docela rozumná cena za servis. 1500 kč za olej 300V s filtrem.

Vítr: každému je jasné, že na naháči bude foukat, a fouká :D Já protože jsem zvyklý na sporty s kapotou, tak za mě jen cestovní rychlost 150 kmh nad to je to prostě na prohnání se a kolem 200 kmh to každý normální běloch vydrží jen pár sekund. Při bočním větru to bude s vámi házet 2x tolik jak s kapotou. Dokonce jsem vyloženě kontroval řidítky abych jel rovně. To jsem opravdu dosud nezažil.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
findejs1310
findejs1310 napsal 21.06.16 v 14:15

Pěknej italskej dravec

Sonicek
Sonicek napsal 06.06.16 v 06:03 10b.

Taky jsem si koupil naháče po SS, ten vítr je svinstvo Nad 180, vůbec necejtím přední kolo a řekl bych, že jet rovně je asi nejtežší věc Jinak super výběr, dávám 10b.

context
context napsal 06.03.16 v 17:53 10b.

Krásna ducna to musí krásně letět přeji hodně najetých km bez nehod a krátkou zimu

Déjávu
Déjávu napsal 21.02.16 v 09:00

Ahoj, parádní dukatka a skvělé fotky.

molyna
molyna napsal 18.02.16 v 19:33 9b.

ducati only

Více komentářů



TOPlist