Úplně jiná liga než mý předchozí iXJéeRo 1300.Spolehlivej podvozek a přední brzda,který Vás nejednou vytáhnou na poslední chvíli z kdejaký šlamastiky.A to "véčko" má něco do sebe.Tahle motorka má duši a při jízdě na Vás "mluví".
Výška jezdce: 194 cm
Recenze
Doposud nejosobitější "mrcha" co jsem měl.Nebudu se zmiňovat o podvozku,kterej je (snad mimo zadní brzdy) jednoduše skvělej.Co tahle mašina ztrácí na výkonu,jak jistě majitelé Japonských strojů budou namítat,lehce dohání v akceleraci a všeobecně požitku z jízdy,kterej Vám pokud se o ni budete starat poskytne.
"Véčko" je jako kdyby ho odlili v Poldi Kladno... ...syrový,agresivní,neposlušný... ...ale když se s ním naučíte pracovat,přistihnete se,jak se v tý táhlý zatáčce podél kopce,která "tehdy" nešla projet víc jak v kilu,psychopaticky řechtáte nadšením do integrálu přilby a po očku sledujete digitální ukazatel rychlosti,kterej si pohrává s ciframi okolo stodvacítky.
Motorku jsem dotáhl v únoru 2011 z Francie.Cena byla obstojná,ale po připočtení všech sraček okolo,který jsou nutný při vyřizování čistopisu a přepisu,nových náplní atd. se cena vyhoupla na plus mínus 77 000,-KČ.Při koupi měla najeto 19 480 kilometrů a já už na ní od tý doby dal cca 2500km.
Jasně je to Italská špageta a k tomu ještě ani neni čistokrevná.
Na svět tohodle "bastarda" sice vrhla Italka,v občance to má,ale asi to byla pěkná kurva,kterou najednou prznilo šest různejch zahraničních turistů. :D
Takže nemohlo vzniknout nic jinýho než tahle křižovatka všeho možnýho,z každýho koutu světa.
A jako správná Italská "svině" má pěknou vizáž,ale taky má mítsy pěkný beďary.
Takže se to sem tam sere,tu se něco povolí,tam cosi ztratíte,ale tohle už k těmhle stylovejm a osobitejm Taliánskejm nanukům patří.
zdá se, že si s ní budeš vědět rady 10b
malem jsem se pochcal smichy, dobrej komentar, jen tak dal... ...ale japonky jsou stejne lepsi
Motorka co má duši a ještě jí to sluší
moc pěkna