Při seřízení ventilů servisem mě upozornili na nepěkně načnuté příruby na hlavách válců. Při zjištění ceny nových od Aprilie jsem to rovnou zavrhl a hledal,jak bych příruby opravil nebo o vyřešil cestou nejmenšího odporu. Nové příruby stojí od Aprilie i Parts Depotu cca stejně což je ,ano, čtěte dobře 3500Kč/ks. 7000kč za dvě krátký gumičky? Prolistoval jsem různá fora a hledal čím a jak nejlépe opravit vulaknizační páskou a podobně... až jsem narazil na americké stránky s podobnou tematikou. Našel jsem, že ten samý motor a ty samé příruby montovali ještš do Can am spider, jen do některých motrů. Bohužel v ČR prakticky nesehnatelné:( Ale po chvíli bádání na internetu jsem příruby našel ve francii a světe div se, cena byla na necelé polovině ceny:) Objednal jsem tedy obě příruby nové a včetně dopravného jsem je obě měl za pár dní doma za 3300Kč. Po vymontování starých přírub jsem již měl jistotu a i přes jiný kód přírub se jedná o totožné kusy viz foto. Takže Děkuji A spririte, Parts depot a jiní, nechte si to za nehorázné ceny... při výměně přírub jsem vyměnil i hadičky od seřizování podtlaků a dále bylo nutné vyměnit oba hnědé konektory z alternátoru do regulátoru. K samotnému seřízení, bylo nutné koupit těsnění ventilové hlavy na přední válec a odstrojil jsem, než jsem vyrazil do serisu, komplet plasty a padáky, co by vadily při kontrole, zanechal jsem pouze nádrž. Ventily byly rozhozeny akorát výfukové, byla provedena komplet prověrka tlaků, napínáků a podobně a resume bylo, že motor je ve skvělé kondici:) Cena seřízení, včetně soustružení podložek bylo za 2600Kč, těsnění pod hlavu pak 1100Kč.
odkaz na Fr. stránky s přírubami: zde
Vlastník | sseba1 | |
---|---|---|
Vloženo | 18.5.2011 | |
Aktualizováno | 29.9.2013 | |
Zobrazeno | 3 283x |