renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Aprilia ETV 1000 Caponord (2003)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník sseba1
Vloženo 18.5.2011
Aktualizováno 29.9.2013
Zobrazeno 3 283x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Výměna přírub a seřízení ventilů

Vloženo: 28.03.2017, Uskutečněno: 28.03.2017, Stav tachometru: 47000 km, Zhlédnuto: 45x


Při seřízení ventilů servisem mě upozornili na nepěkně načnuté příruby na hlavách válců. Při zjištění ceny nových od Aprilie jsem to rovnou zavrhl a hledal,jak bych příruby opravil nebo o vyřešil cestou nejmenšího odporu. Nové příruby stojí od Aprilie i Parts Depotu cca stejně což je ,ano, čtěte dobře 3500Kč/ks. 7000kč za dvě krátký gumičky? Prolistoval jsem různá fora a hledal čím a jak nejlépe opravit vulaknizační páskou a podobně... až jsem narazil na americké stránky s podobnou tematikou. Našel jsem, že ten samý motor a ty samé příruby montovali ještš do Can am spider, jen do některých motrů. Bohužel v ČR prakticky nesehnatelné:( Ale po chvíli bádání na internetu jsem příruby našel ve francii a světe div se, cena byla na necelé polovině ceny:) Objednal jsem tedy obě příruby nové a včetně dopravného jsem je obě měl za pár dní doma za 3300Kč. Po vymontování starých přírub jsem již měl jistotu a i přes jiný kód přírub se jedná o totožné kusy viz foto. Takže Děkuji A spririte, Parts depot a jiní, nechte si to za nehorázné ceny... při výměně přírub jsem vyměnil i hadičky od seřizování podtlaků a dále bylo nutné vyměnit oba hnědé konektory z alternátoru do regulátoru. K samotnému seřízení, bylo nutné koupit těsnění ventilové hlavy na přední válec a odstrojil jsem, než jsem vyrazil do serisu, komplet plasty a padáky, co by vadily při kontrole, zanechal jsem pouze nádrž. Ventily byly rozhozeny akorát výfukové, byla provedena komplet prověrka tlaků, napínáků a podobně a resume bylo, že motor je ve skvělé kondici:) Cena seřízení, včetně soustružení podložek bylo za 2600Kč, těsnění pod hlavu pak 1100Kč.

odkaz na Fr. stránky s přírubami: zde

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • oprava přepákování +kyvka

    Po delší cestě v plné polní po Rumunsku se více začalo ozívat přepákování a tak nezbylo, než se na nej mrknout, neb mě lupání při propružení začalo víc a víc znepokojovat...postupně přidám fotky, názvy dílů a postup,kter

    Typ: Oprava
    Vloženo: 12.07.2017
    Uskutečněno: 12.07.2017
    Tachometr: 50000km
  • Výměna ložisek kol a rozety

    Běhěm příprav na sezonu jsem zjistil,že jedno z ložisek na předním kole má téměř zemědělkou vůli a to i přesto, že obě ložiska byla před cca 3 lety měněna. Neváhal jsem a zkoušel jsem ložiska demontovat, což se setkalo s

    Typ: Oprava
    Vloženo: 14.05.2017
    Uskutečněno: 12.05.2017
    Tachometr: 48000km
  • Výměna palivového filtru

    Při odstrojení a rozebrání moto jsem dostal impuls od známého s Caponordem na výměnu palivového filtru,který měl hoodně zanesený a téměř neprůchodný, objednal jsem tedy nejpodobnější možný filtr s cenou okolo 30kč a vrhl

    Typ: Údržba
    Vloženo: 28.03.2017
    Uskutečněno: 28.03.2017
    Tachometr: 47000km


TOPlist