PROFIL MOTORKY

Aprilia ETV 1000 Caponord (2003)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník sseba1
Vloženo 18.5.2011
Aktualizováno 29.9.2013
Zobrazeno 3 283x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 18.10.2011, Uskutečněno: 10.08.2011, Stav tachometru: 27000 km, Zhlédnuto: 27x


Rozhodl jsem se pro další vychytávku, kterou moto bohužel nebyla obdařena z výroby a to výstražné blikny.Nejhorší bylo vymyslet kudy a jak blikny zapojit aby to bylo příjemné na ovládání, zbytečně bych se nemusel moc rejpat v elektrice a nemusel rozebírat půl mašiny.
Nejefektivnější a nejjednodušší je sehnat dvoupolový spínač a zapojit kabely z přepínače blinkrů proti plusu a samozřejmně sehnat jiný přerušovač, který utáhne 4x21W. Spínač jsem bohužel u nás nesehnal a tak přišla v úvahu variannta s usměrňovacími diodami.
Takže nejprve jsem vyměnil stávající přerušovač za přerušovač se třemi kontakty (kostra navíc) poté jsem rozebral přepínač a mikropájkou na na každý kontakt přiletoval drát, který jsem vyvedl původní dírou na na odtok ze spoda krabičky spínače.Takže na levý blinkr kabel, pravý blinkr kabel a na na přívod+ taky kabel. Plus jsem vyvedl přes podsvícený spínač na řidítka vedle přepínače a přes dvě usměrňovací diody (na každou stranu jedna) a to je v podtatě všechno. Trvalo to cca 1,5hodiny i s výrobou držáku a pouzdra na spínač. Teď při zapnutí bliká tlačítko, kontrolka v palubce a samozřejmně obě strany blinkrů.Původní instalace se tím nezměnila.Jediná výhoda/nevýhoda-blinkry jdou zapnout pouze při otočeném klíčku. A pakliže někdo argumentuje, že warningy jsou na motorce k ničemu, z vlastní zkušenosti z Rakouska můžu říct, že mi hodně pomohly. Při jízdě na rychlovce mi při přepnutí z potkávaček na dálkový vyhořela pojistka a byla tma, díky blikání warningů jsem alespoń něco viděl a ty co by jeli proti nebo za mnou okamžitě vědí že je problém. jinak pro inspiraci přikládám odkaz, který jsem našel když už bylo hotovo:( http://www.etv1000....unning&Itemid=12

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • oprava přepákování +kyvka

    Po delší cestě v plné polní po Rumunsku se více začalo ozívat přepákování a tak nezbylo, než se na nej mrknout, neb mě lupání při propružení začalo víc a víc znepokojovat...postupně přidám fotky, názvy dílů a postup,kter

    Typ: Oprava
    Vloženo: 12.07.2017
    Uskutečněno: 12.07.2017
    Tachometr: 50000km
  • Výměna ložisek kol a rozety

    Běhěm příprav na sezonu jsem zjistil,že jedno z ložisek na předním kole má téměř zemědělkou vůli a to i přesto, že obě ložiska byla před cca 3 lety měněna. Neváhal jsem a zkoušel jsem ložiska demontovat, což se setkalo s

    Typ: Oprava
    Vloženo: 14.05.2017
    Uskutečněno: 12.05.2017
    Tachometr: 48000km
  • Výměna palivového filtru

    Při odstrojení a rozebrání moto jsem dostal impuls od známého s Caponordem na výměnu palivového filtru,který měl hoodně zanesený a téměř neprůchodný, objednal jsem tedy nejpodobnější možný filtr s cenou okolo 30kč a vrhl

    Typ: Údržba
    Vloženo: 28.03.2017
    Uskutečněno: 28.03.2017
    Tachometr: 47000km


TOPlist