PROFIL MOTORKY

Aprilia ETV 1000 Caponord (2003)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník sseba1
Vloženo 18.5.2011
Aktualizováno 29.9.2013
Zobrazeno 3 283x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 03.04.2012, Uskutečněno: 01.02.2012, Stav tachometru: 30000 km, Zhlédnuto: 51x


Přes dlouhé zimní večery jsem si vymyslel další věc pro zpříjemnění pocitu z jízdy.
Objednal jsem proto Gipro ukazatel zařazené rychlosti a začal vymýšlet co a jak.Když Gipro dorazilo, zaskočila mě bastlící technika, kterou se mají kabely připojit na původní kabely, přes promačkávací spojkový konektory.Takhle to určitě nechci, nevěřím tomu.Rozhodl jsem se pro zapojení do pinů konektoru palubky.Motorku už jsem měl odstrojenou, kuli sundanejm vidlím, tak jsem měl kolem toho prostor.Nejhorší bylo sehnat originál konektory co jsou v multilocku, který se strká do budíku.Našel jsem je pouze u jednoho člověka v ČR, který už mi jednou pomohl při rozbité CDI na Transalpu. Je to p.Král viz:
http://www.automotoe...ltilock-12-pin.html, objednal jsem pro jistotu 16 pinový, kdyby se nedařilo naroubovat kabely.V návodu bylo označení zapojení naprosto bezchybně včetně barvy kabelů a označní slotu pro pin.Všechno pěkně klaplo, proběhla zkouška, když všechno fungovalo, už jsem jen počkal na ostatní díly. Když byla moto složená, stačilo jen nalepit(dal jsem to na krytku pojistek)a nastavit.Po zapnutí klíčku Gipro odpočítá od 6 do 1 a začne blikat L jako learn, učit se. Po zařazení jedničky a ujetí cca 50 m se číslo rychle rozbliká, objeví se půlkruh a to je signál pro přeřazení, to sem ještě párkat opakoval až do šestky a bylo hotovo,funguje to skvěle a je to dobře vidět i za přímého světla.Občas se na vteřinu při pouštení spojky zobrazí jiné číslo, a do uvolnění spojky je to už v pořádku.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • oprava přepákování +kyvka

    Po delší cestě v plné polní po Rumunsku se více začalo ozívat přepákování a tak nezbylo, než se na nej mrknout, neb mě lupání při propružení začalo víc a víc znepokojovat...postupně přidám fotky, názvy dílů a postup,kter

    Typ: Oprava
    Vloženo: 12.07.2017
    Uskutečněno: 12.07.2017
    Tachometr: 50000km
  • Výměna ložisek kol a rozety

    Běhěm příprav na sezonu jsem zjistil,že jedno z ložisek na předním kole má téměř zemědělkou vůli a to i přesto, že obě ložiska byla před cca 3 lety měněna. Neváhal jsem a zkoušel jsem ložiska demontovat, což se setkalo s

    Typ: Oprava
    Vloženo: 14.05.2017
    Uskutečněno: 12.05.2017
    Tachometr: 48000km
  • Výměna palivového filtru

    Při odstrojení a rozebrání moto jsem dostal impuls od známého s Caponordem na výměnu palivového filtru,který měl hoodně zanesený a téměř neprůchodný, objednal jsem tedy nejpodobnější možný filtr s cenou okolo 30kč a vrhl

    Typ: Údržba
    Vloženo: 28.03.2017
    Uskutečněno: 28.03.2017
    Tachometr: 47000km


TOPlist