Přes dlouhé zimní večery jsem si vymyslel další věc pro zpříjemnění pocitu z jízdy.
Objednal jsem proto Gipro ukazatel zařazené rychlosti a začal vymýšlet co a jak.Když Gipro dorazilo, zaskočila mě bastlící technika, kterou se mají kabely připojit na původní kabely, přes promačkávací spojkový konektory.Takhle to určitě nechci, nevěřím tomu.Rozhodl jsem se pro zapojení do pinů konektoru palubky.Motorku už jsem měl odstrojenou, kuli sundanejm vidlím, tak jsem měl kolem toho prostor.Nejhorší bylo sehnat originál konektory co jsou v multilocku, který se strká do budíku.Našel jsem je pouze u jednoho člověka v ČR, který už mi jednou pomohl při rozbité CDI na Transalpu. Je to p.Král viz:
http://www.automotoe...ltilock-12-pin.html, objednal jsem pro jistotu 16 pinový, kdyby se nedařilo naroubovat kabely.V návodu bylo označení zapojení naprosto bezchybně včetně barvy kabelů a označní slotu pro pin.Všechno pěkně klaplo, proběhla zkouška, když všechno fungovalo, už jsem jen počkal na ostatní díly. Když byla moto složená, stačilo jen nalepit(dal jsem to na krytku pojistek)a nastavit.Po zapnutí klíčku Gipro odpočítá od 6 do 1 a začne blikat L jako learn, učit se. Po zařazení jedničky a ujetí cca 50 m se číslo rychle rozbliká, objeví se půlkruh a to je signál pro přeřazení, to sem ještě párkat opakoval až do šestky a bylo hotovo,funguje to skvěle a je to dobře vidět i za přímého světla.Občas se na vteřinu při pouštení spojky zobrazí jiné číslo, a do uvolnění spojky je to už v pořádku.
Vlastník | sseba1 | |
---|---|---|
Vloženo | 18.5.2011 | |
Aktualizováno | 29.9.2013 | |
Zobrazeno | 3 283x |