v pořadí třetí motorak a první japonec sezóna 2005 až 2007
Recenze
Na jaře 2005 byl doma první japonec, konkurence moto do 50 tisíc nebyla až tak velká jako dnes (GS 500e, GPZ 500 a podobné) ale GSX600F byla vysněná. Až na nostalgickou bolest těchto moto (membrány v karburátorech) to byla spolehlivá, pohodlná cestovní motorka na šestistovku dostatek síly a supr ovladatelnost - jako první moto pro mě osobně ta nejlepší volba.
Za tři sezóna a cca 20 tis. km bez závažnějšího problému (mimo ty karbce - spuchřelé membrány cena sady tuším cca 7 tis kč pro mne v té době studenta nepředstavitelná částka)
GSX600F je cestovní motorka vychází z modelu GSXR 750, takže ve sportovním duchu, ale samozřejmně bráno x let dozadu (suzuki s ní jezdila závody silničních moto).
Vzduchem/olej chlazený motor je nezničitelný, (pokud s nima zacházíš jako běžný uživatel).
Z mé zkušenosti je to cesťák za slušné peníze se spotřebou 5,5 při cestovní rychlosti od 130 km/h. Nad 6000 ot. se probudí a jede svižně až do 180 km/h pak už potřebuje delší rovinku až na maximálku 220 km/h.
Mám projetou skoro celou ČR a od ráno do večera se dá jet bez vetších bolestí zad, rukou či zadku (mám 190 cm)
Nevýhoda pod sedlo nedáš ani rukavice.