PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX 600 F (1989)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník marťas-R1
Vloženo 25.4.2011
Aktualizováno 25.4.2011
Zobrazeno 1 024x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 1

Popis motorky


v pořadí třetí motorak a první japonec sezóna 2005 až 2007

Více fotografii

Recenze

Na jaře 2005 byl doma první japonec, konkurence moto do 50 tisíc nebyla až tak velká jako dnes (GS 500e, GPZ 500 a podobné) ale GSX600F byla vysněná. Až na nostalgickou bolest těchto moto (membrány v karburátorech) to byla spolehlivá, pohodlná cestovní motorka na šestistovku dostatek síly a supr ovladatelnost - jako první moto pro mě osobně ta nejlepší volba.
Za tři sezóna a cca 20 tis. km bez závažnějšího problému (mimo ty karbce - spuchřelé membrány cena sady tuším cca 7 tis kč pro mne v té době studenta nepředstavitelná částka)

GSX600F je cestovní motorka vychází z modelu GSXR 750, takže ve sportovním duchu, ale samozřejmně bráno x let dozadu (suzuki s ní jezdila závody silničních moto).
Vzduchem/olej chlazený motor je nezničitelný, (pokud s nima zacházíš jako běžný uživatel).
Z mé zkušenosti je to cesťák za slušné peníze se spotřebou 5,5 při cestovní rychlosti od 130 km/h. Nad 6000 ot. se probudí a jede svižně až do 180 km/h pak už potřebuje delší rovinku až na maximálku 220 km/h.

Mám projetou skoro celou ČR a od ráno do večera se dá jet bez vetších bolestí zad, rukou či zadku (mám 190 cm)
Nevýhoda pod sedlo nedáš ani rukavice.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist