renocar_duben



PROFIL MOTORKY

BMW K 1300 R (2010)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník mostar
Vloženo 25.3.2011
Aktualizováno 19.2.2014
Zobrazeno 9 545x
HODNOCENÍ PROFILU OD 27 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Po dlouhém rozhodování jsem nakonec zešílel a šel do fofrkřižníku K1300R. Čekám od něho univerzálnost v podobě kombinace sportovního svezení a cestování ve dvou. Kvůli mé výšce 190 cm je to jedna z mála motorek, na které se cítím vážně dobře.

Více fotografii

První dojmy - tak je prodana :-( ale bude ji myslim u noveho majitele dobre

Recenze

Nechci psát recenzi na tuhle motorku, protože jedna hodně kvalitní je již napsaná a tu doporučuji přečíst. Podívejte se na profil kizaka , který zevrubně a pěkně čtivě píše o K1300R i o K1200R.

Věděl jsem, že od motorky chci primárně sportovní svezení a skvělé jízdní vlastnosti, navíc abych se na ní ve dvou vešel a mohl cestovat. Už před lety jsem si všimnul K1200R a byl jsem z ni nadšený a nikdy mě nenapadlo, že něco takového bych mohl mít. No a je v garáži. Ta holka mě prostě dostala.

Přivezl jsem jí jako předváděčku z BMW Zentrum Berlin. Přístup prodejce byl absolutně vzorný. Komunikace bez problémů v angličtině, žádné dělání problémů s potvrzeními z ČR jako u jiných prodejců, papíry a uzavření kupní smlouvy bylo předpřipravené faxem a já jel motorku jen vyzvednout. Když jsem si pro ní přijel, byla krásně nachystaná, všechno bylo v pořádku, papíry jsme prošli a za 20 minut jí manažer prodeje motocyklů nakládal na přívěs, přivázal jí a už jen zamával. :) Najděte sedm rozdílů s BMW v ČR.

Po prvních 150 km jsem se rychle adaptoval. Ještě aby ne, protože na dobré věci se rychle zvyká. Ale to nejdůležitější zvykání na to, co se děje po 8 tis. otáček, mě ještě čeká a doufám, že se mi to nikdy neomrzí. Myslím, že určitě ne, protože je to peklo. Motorka se dere s ohromnou silou dopředu a to na jakýkoliv rychlostní stupeň. Až mě malinko mrzí, že je skoro jak automat. Řazení mě baví, podřadit o dva dolu před zatáčkou a na výjezdu zase nahoru, hmm to je nádhera. Ale tady to není vůbec potřeba, skoro mi to připadá, že bych byl za pitomce. Pětka dá úplně všechno a šestka se stále z padesátky sebere takovým úžasným způsobem, že kombinace zátahu a jemnosti je nevídaná. Samozřejmě, že je možné tam rychlosti kydlit jak na šestikilu, ale aby to mělo smysl, to bych už musel jet jak Valentino. Ale protože pěkných kačírků máme na silnicích málo, raději budu jezdit normálně.

30 kilo navíc v hmotnosti oproti mé minulé je v manipulaci na místě sakramentsky znát, ale jak se motorka rozjede, tak naopak mám pocit, jak kdyby měla o 30 kilo méně než Aprilka. Nevím jestli jsem to neuměl nebo to bylo tou vysokou stavbou, ale Aprilii Dorsoduro jsem musel do zatáček nutit, Káčko tam padá samo pouhou myšlenkou. Ještě nevím, jak se bude chovat delší rozvoz v pořádných utahovácích, to nehodnotím.

Další věc na kterou se rychle zvyká je skvělé ovládání úplně všeho a informace, které “vypadávaj” z palubního počítače jsou neuvěřitelné. Nastavení podvozku ESA je také znatelné ve všech režimech. Zatím žádné velké zkoušení neproběhlo, ale rozdíl jiného nastavení je znatelný hned.

Jelikož jsem nenechavec, už jsem musel na motorce něco udělat jinak. Vyměnil jsem padáky za trochu delší. Ty originál jsou o něco hezčí a decentnější, ale na parádu tam přeci nejsou. Přidal jsem padák i na kardan a ještě přidám malý na víko spojky. Originál výfuk nemá nějak přehnaně utlumený projev, dokonce jsem chvilku uvažoval, že ho tam nechám, ale motorka bez zvuku je jako sex bez řvaní, takže jsem pořídil karbonový LeoVince. Designem motorce přidal hodně, víc odkryl krásný letmáč a zvukem je to zase úplně někde jinde. Ještě možná s nějakýma decentníma změnami přijdu, abych odrazil tu helmutovskou sterilitu.
Toď mé první dojmy. V budoucnu určitě doplním.

8.5.2011
Tento vikend prisla rada i na original kufry na Kacko. Musim rict, ze jsou skvele zpracovany a vypadaj dobre. Nemam rad zadne kufry, motorce nepridavaj, ale tyhle jsou vazne krasne. Maj jen jednu nevyhodu, vubec nic se do nich nevejde. No neco jo, ale je toho hodne malo. Za jizdy jsem o nich nevedel a podle navodu se s nima da jet do 180ti km/h, ale pri 220 neulitly, takze myslim dostatecne.

5.6.2011
Tento vikend jsem si na Kacko definitivne zvykl a zamiloval se az po usi. Porad jsem si pripominal lasku k dvouvalu, ale 13ka me proste dostala. Pada do zatacek neuveritelne ochotne, za plynem jde neskutecne a libi se mi chraplak z ladaku kolem 4tisic otacek i zly rev od 7-8 vys. Je vazne skvela a to nepisu po par desitkach kilometru, ale po 4 tisicich.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
bandasuo
bandasuo napsal 29.04.15 v 18:04

Grenz
Grenz napsal 19.02.14 v 19:40 10b.

js77
js77 napsal 11.02.13 v 14:03 10b.

nadherná motorka

Krausinip
Krausinip napsal 05.01.13 v 00:51 10b.

Sete
Sete napsal 15.05.12 v 08:24

Paráda
P.S.: Pěkná helma

Více komentářů



TOPlist