Když jsem se trochu oklepal a začal chodit, dal jsem se do opravy stroje. Přední blatník se podařil vyklepat do původního stavu. Všechny plechy a nádrž jsem odvezl do lakovny, s představou, že chci nový lak na celý stroj, aby vypadal přesně jako před jedenácti lety. Padák jsem musel rozříznout flexou, abych ho mohl vůbec odmontovat. Nové trubky do vidlic, nová ložiska do krku, rovnání stupačky, řadičky. Tyčka řazení se soustružila na dvakrát. Vše co se zdálo rovné jsem kontroloval a nechával přeměřit, abych měl jistotu. Investoval jsem do progresivních pružin a ferodových brzdových destiček na předek, protože každá změna nese příležitost ke zlepšení. Na ebay jsem nakonec koupil i spodní brýle,kryt spínačky a levý kaslík. V dubnu jsem motorku postavil na kola a pokusil se nastartovat. Všechno vypadalo zdárně, už jsem čekal jen na věci z lakovny. Když se udělalo hezky řekl jsem si že to musím vyzkoušet a tak jsem dal na motorku alespoň nádrž ze sekačky a jel jsem na pumpu nafoukat kola. Brát plnou nádrž za 58kč bylo sice příjemné, ale akční rádius mi úplně nevyhovoval Tak jsem přidělal pomocí pavouka nádrž ze simsona, jezdil a nedočkavě vyhlížel nový lak.
-
-
-
Nádrž ze sekačky na 2lity
-
-
-
-
-
Na tohle už se dalo ujet i těch 100km
-
Trocha toho post-apokaliptickýho punku
Takhle to nech Honzi, to je drsňácký!
Mám rád tvůj přístup kamaráde! Pěkný report.