renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha XV 1000 Virago custom (1984)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Křesťan
Vloženo 7.2.2011
Aktualizováno 10.3.2016
Zobrazeno 6 285x
HODNOCENÍ PROFILU OD 41 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.1

Hodnocení motorky
Nalezeno 30 záznamů


Obecné

Motocykl mám: Nový
Pořizovací cena: 22500
Silné stránky

Barva!!! Francouzi i Angličeni jsou zní celý poprděný
Zvuk!!!
Potom ještě
Stoupavost, Obratnost, Výzbroj

Slabé stránky

Rychlost ve střemhlavém letu.

Moje úpravy

ŽÁDNÉ -SÉRIOVÝ STAV

Obecné

Moje závady Běžné dětsé nemoci, - Zatím jsem se z letu vrátil vždy do hangáru vlastní silou. Jako u každé stíhačky je samozřejmé že na každou letovou hodinu připadá několik hodin práce pozemního personálu...

Cestování

Dojezd na nádrž 1,5 hod podle letové hladiny
Světla
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ochrana jezdce cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Pohodlí jezdce
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Motor

Spotřeba oleje l/1000km 0
Spotřeba paliva l/100km 6
Zvuk
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Mechanická hlučnost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Převodovka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Vibrace
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Průběh výkonu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spojka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Zázemí

Servisní intervaly
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Nabídka doplňků
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Dostupnost dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Servisní síť
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ceny servisu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ceny náhr. dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Jízda

Cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Město
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Sport
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Podvozek

Těsnost tlumičů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Možnost nastavení
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Typ rámu Fokker dr.1
Technické údaje:
Země : Německo
Výrobce : Fokker Flugzeug-Werke GmbH
Typ : Trojplošník
První let : Srpen 1917
Celkem vyrobeno : 320 ks
Motory : Oberursel UR.II, 9 válců (reciprocating) , 110 HP
Le Rhône, 9 válců (rotary), 110 HP
Rozpětí : 7.19 m
Délka : 5.77 m
Výška : 3.12 m
Hmotnost prázdná : 405.90 kg
Hmotnost vzletová : 586 kg
Rychlost maximální : 165 km/h ve 4000 m
Horní hranice : 6100 m
Vytrvalost : 1.5 hod.
Posádka : 1Těžkej frajer :-)
Výzbroj : 2 x lehký kulomet ráže 7.92mm

Popis:
Trojplošník Fokker DR.I je německástíhačka z První světové války letoun byl postaven ihned po Anglickém Sopwith Triplane. Trojplošníci sice nebyli tak rychlí jako současní dvojplošníci, ale dokázali se lehce vytratit protivníkovi. Malý, lehký, dobré manévrovací schopnosti a nepostrádá tradiční výztužné dráty, které mohly být během boje ustřeleny.Tato kombinace hlavních znaků z něj dělalo vyjímečné letadlo v přímém boji. Když DR.I poprvé nastoupil do služdy. Odpůrci se byli proti, dokud piloti jako Werner Voss neukázeli , co by letoun mohl v boji dokázat. Voss pilotoval prototyp a sestřelil s ním 10 britských letadel za 6 dní vzdušných válek v září roku 1917. Bohůžel, ani tento Fokker nebyl bez chyby a koncem října 1917 byli dočasně odvoláni ze služby když mnoho pilotů včetně Heinricha Gontermanna bylo zabito následkem neúspěchů mnohých perutí. I přes zdokonalení konstrukce si trojplošník Fokker DR.I již nikdy svou vynikající pověst mezi německými letci nezískal nazpět.
Řekli o něm:
Manfred von Richthofen: "Stoupá jako opice a řídídí se jako ďábel"


TOPlist