Obecné
Motocykl mám: | Nový |
---|---|
Pořizovací cena: | 22500 |
Silné stránky
Barva!!! Francouzi i Angličeni jsou zní celý poprděný
Zvuk!!!
Potom ještě
Stoupavost, Obratnost, Výzbroj
Slabé stránky
Rychlost ve střemhlavém letu.
Moje úpravy |
ŽÁDNÉ -SÉRIOVÝ STAV |
---|
Obecné
Moje závady | Běžné dětsé nemoci, - Zatím jsem se z letu vrátil vždy do hangáru vlastní silou. Jako u každé stíhačky je samozřejmé že na každou letovou hodinu připadá několik hodin práce pozemního personálu... |
---|
Cestování
Dojezd na nádrž | 1,5 hod podle letové hladiny |
---|---|
Světla | |
Ochrana jezdce cestování | |
Pohodlí jezdce |
Motor
Spotřeba oleje l/1000km | 0 |
---|---|
Spotřeba paliva l/100km | 6 |
Zvuk | |
Mechanická hlučnost | |
Převodovka | |
Vibrace | |
Průběh výkonu | |
Spojka |
Zázemí
Servisní intervaly | |
---|---|
Nabídka doplňků | |
Dostupnost dílů | |
Servisní síť | |
Ceny servisu | |
Ceny náhr. dílů |
Jízda
Cestování | |
---|---|
Město | |
Sport |
Podvozek
Těsnost tlumičů | |
---|---|
Možnost nastavení | |
Typ rámu | Fokker dr.1 Technické údaje: Země : Německo Výrobce : Fokker Flugzeug-Werke GmbH Typ : Trojplošník První let : Srpen 1917 Celkem vyrobeno : 320 ks Motory : Oberursel UR.II, 9 válců (reciprocating) , 110 HP Le Rhône, 9 válců (rotary), 110 HP Rozpětí : 7.19 m Délka : 5.77 m Výška : 3.12 m Hmotnost prázdná : 405.90 kg Hmotnost vzletová : 586 kg Rychlost maximální : 165 km/h ve 4000 m Horní hranice : 6100 m Vytrvalost : 1.5 hod. Posádka : 1Těžkej frajer :-) Výzbroj : 2 x lehký kulomet ráže 7.92mm Popis: Trojplošník Fokker DR.I je německástíhačka z První světové války letoun byl postaven ihned po Anglickém Sopwith Triplane. Trojplošníci sice nebyli tak rychlí jako současní dvojplošníci, ale dokázali se lehce vytratit protivníkovi. Malý, lehký, dobré manévrovací schopnosti a nepostrádá tradiční výztužné dráty, které mohly být během boje ustřeleny.Tato kombinace hlavních znaků z něj dělalo vyjímečné letadlo v přímém boji. Když DR.I poprvé nastoupil do služdy. Odpůrci se byli proti, dokud piloti jako Werner Voss neukázeli , co by letoun mohl v boji dokázat. Voss pilotoval prototyp a sestřelil s ním 10 britských letadel za 6 dní vzdušných válek v září roku 1917. Bohůžel, ani tento Fokker nebyl bez chyby a koncem října 1917 byli dočasně odvoláni ze služby když mnoho pilotů včetně Heinricha Gontermanna bylo zabito následkem neúspěchů mnohých perutí. I přes zdokonalení konstrukce si trojplošník Fokker DR.I již nikdy svou vynikající pověst mezi německými letci nezískal nazpět. Řekli o něm: Manfred von Richthofen: "Stoupá jako opice a řídídí se jako ďábel" |