Je to můj ďábel. Je dovezená z Canady US verze obsah motoru 981 ccm. Přepákování a T řidítka Iron Moto, rozšířená nádrž, pneumatiky Dunlop.
Recenze
Tak konečně jsem do května najezdil cca. 1500 km a můžu konstatovat že je to super motorka s dostatečným tahem a lehkou ovladatelností. Rezerva je zejména při předjíždění kdy si člověk vychutná sílu akcelerace a to i při jízdě s batůžkem. Jediné co bych vytknul je docela tuhá zadní brzda, kterou sice moc nepoužívám, ale na přibrždění stačí. Spotřeba do 6 litrů je výborná a při jízdě kolem 90 km/h je naprosto optimální. Ještě jsem doplnil plexi a to z důvodu když se mně na ksychtu rozpleskl motýl a já měl hubu jak posranou od holuba. Tak uvidím co během sezony tak budu zkušenosti doplňovat.
Tak sezona uběhla jako voda a je potřeba se dát do zimní údržby. Karbecy šly ven na vyčištění, budou se seřizovat ventily, výměna vzduchového a olejového filtru, výměna oleje. Budou také kosmetické úpravy jako přídavná světla, nové sedlo a zadní nosič. Doufám že to proběhne bez problémů a na jaře opět vyjedu.
Máme tu jaro a začínám se probouzet ze zimního spánku. Motorku mám už konečně v kupě a v pořádku, takže se můžu vydat na ty naše po zimě rozbité cesty. Vyměnil jsem kuchané výfuky za originály. Ještě mně chybí přidělat hrazdu s přídavnými světlomety a snad už to bude všechno.
No konečně se začalo oteplovat a já nezahálel a provedl přetěsnění tlumičů a naleštění. Konečně jsem najel prvních pár kilometrů a otevřel tak sezonu. Doufám že počasí k nám bude letos přívětivější a budeme si moci vychutnávat jízdu po té naší zemičce.
Moc hezká.Jasných 10b