Moje první sportovní motorka, přechod z Viraga 535 byl ze začátku trošku skok, ale s touhle mašinou se dá jezdit střelba i pohoda :)
Recenze
K týhle mašině sem se dostal celkem náhodou. Je to asi způsobený taky tim, že většina kámošů jezdí na zmrzlinách a trošku mě vyhecovali :) Po 3,5 letech na Viragu 535 sem se rozhod přeci jen zkusit něco ostřejšího ve stejný cenový relaci, ze záčátku mě docela lákal GSXR 600 SRAD, ale po obvolání pár inzerátů, kde byl vždycky nějakej problém, sem náhodou narazil na tehle stroj.
Ve svý době to byla naprostá špička mezi sporťákama, dneska je to spíš takovej rychlej cesťák :) což se dá poznat už po nasednutí. Motor do nějákech 7000 otáček skutečně moc netáhne, po vytočení přes 9000 nastává docela prudkej obrat. Motorka vyrazí jak střela, přední kolo má tendence se zvedat směrem k nebesům :) Co se týče ovladatelnosti, tak se dá říct, že motorka je docela lehká a slušně padá do zatáček. Brzdy fungují perfektně ( šestipístky TOKICO). Spotřeba se pohybuje okolo 7-8 litrů.
Čim mě tahle motorka dostává je její zvuk. Kombinace karburátorovýho motoru s laďákem MIG prostě musí dostat každýho :) Další věc, kterou si cenim je, že na ní můžu cestovat kamkoliv a po ujetí 200 až 400 km na jeden zátah necejtim žádnou větší únavu. Zkusil sem si i jak funguje na okruhu v Mostě a zjistil sem, že sem spíš typ cestovnjšího jezdce, kterej občas rád přídá plyn.
Pro zatím sem najel 7000 km a jediný co jsem musel měnit byly spotřební věci typu řeťez, pneu, vzducháč...atd
Moje oblíbené trasy a srazy:
Rack-Reyd
sraz FOE Veltrusy
zahřátí vejfuků Stochov
Masečín
Hořice
Brno WSBK
Slapy - Rabyně
Dubá - Liběchov
okolí Berounky a Křivoklástko
Beroun - Karlštejn
pěkná motka
Pěkná Ninja kladeňáku tak ať slouží bez nehod, máš to za 10b
Ninja je prostě ninja, super a krásný moto, 10b.
Pěkná, přestup z Viraga musel bejt příjemnou změnou
Zdar divochu Mas tam 10b,to snad ani nejde jinak Uz se tesim az zas vyrazime