PROFIL MOTORKY

BMW K 1200 LT (2000)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Mira-KT
Vloženo 6.11.2010
Aktualizováno 10.5.2013
Zobrazeno 16 533x
HODNOCENÍ PROFILU OD 35 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7

Popis motorky


Motorka má svůj popis v označení, což ji opravdu vystihuje a to bylo mím záměrem při koupi BMW K 1200LT LUX tauren

Více fotografii

První dojmy - První dojem byl, že řídim ohromnej kolos. Připadal jsem si jak kapitán parníku což byl překrásnej pocit. Na pohodlí a komfort jsem byl sice zviklej, ale LT je opravdu první liga bez kompromisů, kde si přijdete jak v obýváku.

Recenze

Vystřídal jsem ve svém dosavadním motorkářském životě pěknejch pár strojů, jako ostatně každý zde. V posledních letech nás s manželkou, která rovněž jezdí okouzlilo cestování na maxi skutrech a tak bylo rozhodování co pořídit po našem Burgmanu 650 Executive. Laťka byla v pohodlí posazená dost vysoko a tak jsme se rozhodovali co dál. Docela se mi zamlouvalo užívat si jízdu a neřadit, mít neskutečnej úložnej prostor a posuvné plexi, el. sklopná zrcátka, vyhřejvané sedlo a rukojeti, bezva ochranu proti větru aj. Co po takovém pohodlí? Hledáček se zúžil na dva stroje a to Honda Goldwing nebo naše současné BMW. Samozřejmě se řešilo stáří, cena a užitečná hodnota budoucího stroje. Goldwing působí kolosálněji, má bezva šestiválec s krouťákem kde se moc neuřadíte , rozumnou výšku sedla pro normálně vzrostlé jedince, která usnadňuje manipulaci, ale v ročníku a cenové relaci je o poznání dražší, což bych mu klidně odpustil. Co mu však velmi škodí je absence ABS, el. posuvný štít, vyhřejvané sedačky s opěrkou, včetně rukojetí a palubní počítač. To bylo to co mi nejvíce naklonilo k uvažování o BMW a jeho následné koupi. Samozřejmě zde sehrál svoji roli i sportovnější stil. V prvopočátku mi stroj moc do oka nepadl, neboť opravdu nepatří mezi módní výstřelek nejen své doby.
Jeho hodnota je v luxusní výbavě a zpracování, které nelze ničím upřít. Sice nemám zatím najeto na nějaké rozsáhlé hodnocení, ale jediné co jsem pochopil, je respekt z váhy při manipulaci na místě. Vždy jsem si říkal že lidé na LT vypadaj při manipulaci se strojem jak připos..ní a spolujezdec raději všude slejzá a dnes už to chápu. Stálo mi to "jen" 2600kč za chromovou lištu víka kufru, kdy mi stroj na místě moji nezkušeností upadl a tak nešťastně, že padák padnul do díry a odneslato již zmiňovaná lišta. Jak se stroj dá do pohybu veškerá váha přestává být hendikepem a naopak přisaje stroj jistě a pevně k vozovce. Krásné vedení stroje a odladělí podvozku se stává požitkem. Jinak je pravda jak se říká, že s tohoto stroje se nerado slejzá což mohu za tak krátkou dobu jen potvrdit.
Doufám, že počasí dovolí, abych letos v testování ještě pokračoval.

14.3.2011Tak už mám na motorce najeto více jak 4tis km a musím uznat, že ovládání tohoto motocyklu je o zkušenostech více než motorky, které jsem doposud měl a na které mi stačilo daleko méně času, abych si mohl "říct" ,že je mám v ruce a tím myslím manipulaci, neboť jak se dá do pohybu o nějaké váze nemůže být vůbec ani řeč. Od prvních km se toho hodně změnilo a motorka mi přirůstá více k tělu a už nejsem tak vyplašenej jako v začátcích. Nemám co bych k pohodlí a jízdě stroje vzhledem k mé zhýčkanosti vytknul během dosavadních zkušeností. Na to pravé hodnocení si dám ještě trochu času a to hlavně po pár víletech k moři, které jako každý rok i letos plánujeme
21.7.2011 Konečně už mám něco najeto a tím myslím za letošek 15tis a tak si dovolim přidat i nějakej ten negativní postřeh, kterej mi zaskočil v Albánii. Vyrazil jsem si takhle na výlet takřka ve 40°C jen v kraťasech, tryčku a po celodením brouzdání, kochání mě sahary pěkně popálili vnitřní stranu lýtek, což jsem zjistil až večer, kdy mi hned nenapadlo od čeho to vlastně mám. Tohle je trochu nedomyšlená záležitost u LT, ale stalo se mi to jen při takovém teplotním extremu. Jinak na LT nedám dopustit a těžko si představit kam dál. Snad jen novější modelod rv. 04 na, kterou za nějakej ten rok určitě dojde, když se nic nepokazí. Letošní zimu asi pořeším Pávíka jako má náš kolega Rady.
12.8.2011 Všechno nabralo neuvěřitelně rychlej spád a před 14dny jsem pořídil Páva a dnes už je opískovanej a právě provádím jeho lakování, které bude do neděle snad úspěšně dokončeno. Mám už nakoupené i nové díly, které je nutno nahradit.
20.11.2011 Podařilo se mi sprovoznit a poprvé otestovat vlek, kzterej jsem dělal cca necelé tři měsíce. K mému velkému překvapení mi udivilo, že o Pavu vůbec v provozu nevim a to ani v rychlostech přesahujcích 150km/h.
12.12.2011 Dnes jsem udělal novou STK a zároveň s velkou radostí zlegalizoval tažné zařízení za což patří velké díky Radymu.
27.1.2012 Právě jsem dodělal pár úprav a zaplachtoval motorku po zimní údržbě. Jako nová je připravena na sezonu. Ještě jí čeká do pár dnů novej zadní kotouč, kterej si nechávam vyrábět na zakázku, aby něco vydržel a necinkal jako ty originální nedodělky (nechť v BMW prominou, ne vše se povede a tohle je jedna z mála slabin LT)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Sharki
Sharki napsal 01.02.17 v 13:25 10b.

Jsem v situaci kdy řeším prodej BMW 800ST a koukám právě po Eltéčku. Moje největší obavy jsou z váhy. Jsem už 65letej dědek a ještě krpatej 163cm. Mé rozhodování je mezi eltéčkem nebo maxiskůtrem. Když koukám na recenze, hromada lidí se bojí jeho váhy do té doby než si ho koupí .Babo raď!!

pikárec
pikárec napsal 05.07.16 v 17:14 10b.

nádhera

bimek
bimek napsal 04.11.15 v 10:58 10b.

Labus
Labus napsal 08.10.15 v 08:43 10b.

tak Pávik za bramborou je nádhernej úlet, ani to nevypadá jak českej výrobek, ale originál BMW

pastva pro oči za 10b

Woky
Woky napsal 28.02.13 v 11:28 10b.

Bomba motorka

Více komentářů



TOPlist