renocar_srpen



PROFIL MOTORKY

BMW K 1200 LT (2006)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník martinkik
Vloženo 9.7.2015
Aktualizováno 2.8.2017
Zobrazeno 3 029x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.6

Popis motorky


cestovní OBR lehký JAK vánek, kterého zajímá pouze VAŠE pohodlí, radost Z jízdy A bezpečí.

Motorka koupena od osobní dovoz z Rakouska - Nejlepší nákup: s dobrými kamarády.

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda GL1800 GoldWing: BMW mi učarovalo především podvozkem. Nevlní se. Nelze upřít kvality GW, je to motorka s dobrým rodokmenem, který si však Honda nechá hodně dobře zaplatit. Takže za moje těžce vydělané peníze bych měl babičku z Japonska.

První dojmy - První zkušební projížďka letním, sluncem ozářeným "podalpím" okolo Gloggnitzu s "přátelstvím na první pohled". Velká, při jízdě lehká jak vánek, poddajná, ostražitá a ochodná za Vás dýchat. Superluxus, vrchol toho, co od cestování na motocyklu chci.

Recenze

Po 20ti letech soužitím s Yamahou Virago 1100 (1986) jsem se rohodl též vlivem věku a pohodlnosti k nákupu stroje, na kterém by se mi cestovalo pohodlněji. Jsem týpek spíše na delší cesty po silnici. Moje obvyklá hysterie při prvních kapkách deště na Viragu vyvrcholila vloni v Alpách. Tehdy dvoudenní celotělový peeling emulzí nafty zvednuté ze silnice náklaďáky a vlastním deštěm vyvrcholil rozhodnutím změnit charakter stroje. Od důrazu na audiovizuální efekt jízdy jsem vcelku logicky začal klást důraz na pohodlí, větší ochranu před nepřízní počasí a větší bezpečnost. Půl roční vnitřní válka mezi zlatými křídly a bílomodrou vrtulí skončila nákupem BMW K 1200 LT nula šest. Pro motorku jsem si dojel do zahraničí poté, co jsem s kamarády (kteří se v motocyklech vrtají, tedy i vyznají) prošel několik českých bazarů ( das ist hrůza, vlasy auf). Zítra jí vytetují na dopravním inspektorátu nový cejch, se kterým budeme moct na silnici.

Mám najeto pár set kilometrů a nemůžu se nabažit. Jezdím na ní i do práce a jelikož mám i noční služby, tak si ji stavím po okno. Je to hezký pohled. Když se vracím domů, za barákem je pár krásných zatáček do kopce a zpátky s novým povrchem. Většinou neodolám a mažu nahoru a dolu a pak teprv domů, kávička a znáte to.
Nová kušenost: celých 20 let jsem jezdil na Viragu 1100. Takže žádný moc plyn, krouťák odspodu, jen takové "bublání". Tak tohle s Lt prostě nejde. Ze zvyku jsem do zkusil a motor se trápil. Snažil se mi vyhovět, ale těžká motorka s 90ti kily mé maličkosti mu to nedovolovaly. Pak jsem na to přišel. Motor potřebuje otáčky a pak jede jak drak. Posunul jsem pouze stupně převodovky v mé hlavě o jeden dolu a jde to. Úplně cítím radost motoru, jak žene svůj stroj dopředu. Má to však jednu nevýhodu. Je to moc rychle pro pravidla silničního provozu na komunikacích České republiky - na 100 km/hod trojka a ještě mi zbývají dvě rychlosti? To jsou paradoxy. Ale, na chvíli spadlé čelisti plechovkářů, stojí za to.a

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Rady
Rady napsal 08.10.16 v 23:18 10b.

Taky jsem Lt propadl a není to moje první Lt. Vše ostatní je jen o kompromiu

hromosvody
hromosvody napsal 08.04.16 v 16:22 10b.

Moc pěkná mašina

radim2
radim2 napsal 06.09.15 v 09:02

pěkná

Falco1960
Falco1960 napsal 11.08.15 v 15:14 10b.

dobrá volba dáš 800 kilásků za 8 hodin (samo že ne v ČR) a máš chuť jet dál
jen ty ostré vracečky daj trochu zabrat užívej - je to supr cesťák

PYTEL1
PYTEL1 napsal 11.08.15 v 13:51 10b.

Více komentářů



TOPlist