renocar_duben



PROFIL MOTORKY

KTM EXC 300 (2010)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník _GAS_
Vloženo 18.10.2010
Aktualizováno 19.1.2014
Zobrazeno 5 470x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Splněný sen... Měsíce odříkání, spoření a šizení své huby se vyplatily a konečně doma přibylo tříkilo 2010.

Více fotografii

První dojmy - 4 roky sloužila věrně a bez sebemenšího zaváhání. Začátkem roku 2014 byla prodána z důvodu upgradu za novější bike, který plánuju na jaro 2014...

Recenze

Na předchozím tříkilu z roku 2005 jsem si vyzkoušel, zda mi bude 2T vyhovovat. A protože jsem byl nadšen, a pár let spořil, přistála mi v garáži tahle 2010tka. Sice jsem teď totálně švorc, ale věřím, že to bude stát za to. :o)

Po roce pravidelného užívání musím konstatovat, že se mi asi skutečně podařilo vybrat tu pravou lásku. Dvoutakt skutečně působí neuvěřitelně lehkým dojmem, skvěle se vodí v trialových pasážích, umožňuje skoky z místa díky výbušnému motoru a zatím mě nenechal nikde ve štychu. Tříkilo táhne jako splašený, přičemž přívěru mám nastavenou tak, aby otevírala poměrně brzo. Přebytek výkonu se občas snažím krotit spojkou, která se snadno dávkuje jedním prstem. Jediné co mě poněkud trápí v porovnání s kamarády na čtyřtaktech je dojezd. Přesto, že máme téměř stejný objem nádrží, spotřeba dvoutaktu je téměř dvojnásobná. Ne že bych Kačence nechtěl dát nažrat, ale přeci jen akční rádius na jednu nádrž činí do 100km s průměrnou spotřebou cca 10L /100km. Až na tuhle pihu na kráse je však dvoutaktní tříkilo skutečný živel, na kterém mě jízda fakt baví.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Miktm
Miktm napsal 02.02.11 v 21:05

Prostě zase parádní oranžáda ať lítá samo že kontrolovaně

iVlada
iVlada napsal 01.12.10 v 19:39

Hmmmm,micka!

_GAS_
_GAS_ napsal 05.11.10 v 13:22

Řekl bych, že nebudeš litovat. Když jsem měl první tříkilo, bál jsem se ze začátku 2T motoru, ale totálně jsem tomu zvuku, nástupu výkonu a ovladatelnosti bez setrvačnosti těžší 4T propadl.

kokonhead
kokonhead napsal 05.11.10 v 08:52

nádhera...příští rok jdu do ní taky...sice ne novej model...ale prostě ji musim mít! takže 10b

_GAS_
_GAS_ napsal 05.11.10 v 08:02

To Hiffson: Myslíš jako rozdíl mezi 2005/2010? tak rozdíl to samo je, například úhel řízení mi přijde rychlejší = strmější. Taky motor jede jako píchlá svině, ale to je naladěním přívěry, trysek i výfuku a bezesporu i tím, že je mnohem mladší. Nicméně extra diametrální rozdíl v jízdě není. Spíš jde o pocit a radost z novějšího stroje.

Více komentářů



TOPlist