renocar_duben



PROFIL MOTORKY

KTM EXC 300 (2021)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník frank79
Vloženo 8.9.2021
Aktualizováno 25.11.2023
Zobrazeno 1 520x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Prostě KTM 300 TPi, pro mě top cvajtakt ...

Výška jezdce: 178 cm

První dojmy - Stará dobrá KTM Ovladatelná, lehká... ošizená oproti starším generacím

Motorku bych doporučil pro - motorka pro každého, kdo už má něco najeto...

Doplňky na motorce - kryt předního a zadního kotouče, kryt/klec kolene výfuku a motoru Artafon, kryt koncovky výfuku, alu kryt senzoru TPS, kryt řidítek, bástry s alu výztuhou KTM, kryty vík motoru Acerbis, tahací popruhy Acerbis, větrák, výztuhy chladičů, Tubllis/ mousse, potah sedačky na zakázku od brenix, kryt kyvky, polepy a ochraný polep nádrže od mxstyle.CZ, komplet pružiny WP na váhu, kryt spodku vidlice Acerbis a kryt rámu, od téhož výrobce...

Recenze

Tak 19tka je minulostí a v garáži se usídlila 21ka…
Rozdíl je pocítit hned po nasednutí, ač motorka vypadá na první pohled dost podobně, tak realita je jiná. Díky posunutí nádrže a chladičů směrem dolů, působí motorka mnohem lehčeji i když skutečná váha je stejná s 19tkou. Oranžáda se díky tomu mnohem líp vodí okolo nohy a tam kde jsem si dříve musel šlápnout, tak teď bez problémů. Člověk má pocit že je menší, tím jak ji má jakoby víc pod sebou. Jinak je vše při starém, prostě KTM. Co mě ale opravdu zaskočilo, je to, jak motorka jede !!! (Vše je už jinak ,viz edit dole ) Jede totiž podstatně míň – uhlazeněji, není tak divoká. Když sem si na to začal tak nějak zvykat, tak sem na radu kamaráda vytočil víc šroub přívěry a najednou je z toho zase ta bestie, na kterou sem byl zvyklej a tak teď s tím trochu laboruju, páč najednou nevím co je pro mě lepší a hledám nějaký kompromis. Když to míň jede , tak tolik neunavuje, jsem na spoustě míst rychlejší, ale zase to nemá ten fun factor, jako ta píchlá svině ?
Další kapitolou je zpracování, jako u všeho v dnešní době, jde cena nahoru a kvalita dolů !!!
Koncovka výfuku celá odhalená, takže je hned na ráně a po 10mth, než sem nasadil kryt a nalepil fólii, je tak orvaná, jako nebyla na 19tce ani po 140 mth. Úplně jasná snaha výrobce, aby jí jezdec co nejdříve zničil. Nádržka na olej o půlku menší, což by nevadilo, ale jak byla na staré velká a měla tvar nádrže na benzín, tak pod ní byla schovaná elektronika, která je teď na nové úplně na ráně. Sem zvědavej, kolik wapkování to vydrží. Uchycení zadního blatníku je taky poněkud vachrlaté, je propojený s bočníma tabulkama, takže si myslím, že když člověk zlomí blatník, tak se packy ulomí a budou se muset koupit i boky. Naopak uchycení prsíček je teď lepší. Sedlo má taky malinko jiný tvar a uchycení, takže pod šrouby sedačky se nedá uchytit tahací popruh a musí se dát na šrouby blatníku. Chladiče jak už sem psal jsou níž, ale díky jinému uchycení prsíček tam nepasuje výztuha z modelu 19. To samé výfuk, též jinak kroucený a boční kryty motoru nemlich, jelikož dali jeden šroub jinak ? Takže to zpracování je pro mě zklamání, ale co se týče ovladatelnosti, jsem nadšený a jsem rád že sem tu změnu udělal.
Jo a abych nezapoměl, tlumiče jsou ještě větší bláto než na modelu 17/19, ale jelikož jsem měnil pružiny na svojí váhu, tak tohle mě netrápilo, ale pro někoho, kdo jezdí origo péra, to může být docela rozčarování …
EDIT...Tak po 5 měsících provozu má moto najeto 45mth a zatím bez jediné závady . Když přesednu na starší model , tak mám pocit , že je snad o 20kilo těžší , takže sem rád , že mám teď 21.(váha přitom totožná) Jak se mi zdálo , že motorka jede podstatně míň , tak otočením přívery o dvě otáčky se z motorky stala agresivní střela , takže sem si s tím trochu pohrál a výsledek , že motorka už jede podstatně víc a přitom i víc gumovější než byla 19ka a tak teď i víc vyjedu ... tři roky jezdím Michelin enduro medium a letos na zimu do bahen sem obul legendární 754 a hned po prvním svezení sem věděl , že příště už nikdy, což si myslim i teď po zhruba 12mth . Všichni ji chválí , ale je dobrá tak do výjezdu co je rovné a do hrabanky . Na kamenech, kořenech a kládách je to oproti FIMkam fakt tragédie. Takže každej kdo ji jezdí a chválí , by měl taky vyzkoušet jinou gumu .

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
kain80
kain80 napsal 26.11.23 v 09:32 10b.

Více komentářů



TOPlist