Splněný sen... Měsíce odříkání, spoření a šizení své huby se vyplatily a konečně doma přibylo tříkilo 2010.
První dojmy - 4 roky sloužila věrně a bez sebemenšího zaváhání. Začátkem roku 2014 byla prodána z důvodu upgradu za novější bike, který plánuju na jaro 2014...
Recenze
Na předchozím tříkilu z roku 2005 jsem si vyzkoušel, zda mi bude 2T vyhovovat. A protože jsem byl nadšen, a pár let spořil, přistála mi v garáži tahle 2010tka. Sice jsem teď totálně švorc, ale věřím, že to bude stát za to. :o)
Po roce pravidelného užívání musím konstatovat, že se mi asi skutečně podařilo vybrat tu pravou lásku. Dvoutakt skutečně působí neuvěřitelně lehkým dojmem, skvěle se vodí v trialových pasážích, umožňuje skoky z místa díky výbušnému motoru a zatím mě nenechal nikde ve štychu. Tříkilo táhne jako splašený, přičemž přívěru mám nastavenou tak, aby otevírala poměrně brzo. Přebytek výkonu se občas snažím krotit spojkou, která se snadno dávkuje jedním prstem. Jediné co mě poněkud trápí v porovnání s kamarády na čtyřtaktech je dojezd. Přesto, že máme téměř stejný objem nádrží, spotřeba dvoutaktu je téměř dvojnásobná. Ne že bych Kačence nechtěl dát nažrat, ale přeci jen akční rádius na jednu nádrž činí do 100km s průměrnou spotřebou cca 10L /100km. Až na tuhle pihu na kráse je však dvoutaktní tříkilo skutečný živel, na kterém mě jízda fakt baví.
Prostě zase parádní oranžáda
ať lítá
samo že kontrolovaně
Hmmmm,micka!
Řekl bych, že nebudeš litovat. Když jsem měl první tříkilo, bál jsem se ze začátku 2T motoru, ale totálně jsem tomu zvuku, nástupu výkonu a ovladatelnosti bez setrvačnosti těžší 4T propadl.
nádhera...příští rok jdu do ní taky...sice ne novej model...ale prostě ji musim mít!
takže 10b
To Hiffson: Myslíš jako rozdíl mezi 2005/2010? tak rozdíl to samo je, například úhel řízení mi přijde rychlejší = strmější. Taky motor jede jako píchlá svině, ale to je naladěním přívěry, trysek i výfuku a bezesporu i tím, že je mnohem mladší. Nicméně extra diametrální rozdíl v jízdě není. Spíš jde o pocit a radost z novějšího stroje.