PROFIL MOTORKY

Honda CB 600F Hornet (2007)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Medved83
Vloženo 19.3.2007
Aktualizováno 18.5.2008
Zobrazeno 1 469x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 53 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Pedro.Sa
Pedro.Sa napsal 28.02.08 v 20:05

Krása prostě Honda...
... pěkně jí honíš 10-14tis ot/min.
Na šestej kvalt 14tisíc už u nakeda musí docela být větrno ...

Jyanek
Jyanek napsal 26.03.07 v 16:38

nazdarek pepirossi, o vikendu te cekame v Ceeekaaa! vypada fakt luxusne, Black version nema chybu a celkove koncept velice zdarily a nadcasovy! no uz se tesim az ji omrknu! zdaros<br />
<br />
www.redbikers.com, Jyanek<br />
...........................

napsal 23.03.07 v 18:38

Cau lidi, tady o týhle diskuzi mi říkali kluci ve škole a tak jsem si to cely přečetl. S4R ma fakt dobry argumenty. Japonce jsem řídil jen jednou a to v autoškole, italku jsem ještě v tlapě neměl (když nepočítám posezení na výstavě...) a už se na nejakou těšim. To ale jěšt potrvá... Jsem zastánce MOTO GUZZI a DUCATI. Jen podle toho co jsem se dočetl mi přijdou lepší - mají CHARISMA a to je pro mě rozhodující... Taky se mi moc zamlouvá ten komentář od DUCATISSE - Jsme motorkáři a já jsem na to hrdý... P.S. když okolo prosviští motorka, tak je mi jedno jaká!!!!!!!!!!!!!

Moniis
Moniis napsal 21.03.07 v 10:45

s4r-hochu ty jedeš ,jak bába na tržišti ,takhle mne nerozesmál dlouho nikdo,díky ,poklona,díky ,<br />
<br />
Ať máme Hondu,Yamahu nebo Duknu,je to jedno,hlavně když máme motorkářský srdce ,Medvídovi přeji mnoho šťastných návratů domů a všem ostatním také...

dawe_hornet
dawe_hornet napsal 21.03.07 v 10:21

a stejně si stojím za tím, že Hornet je legenda...

Lapchik-54
Lapchik-54 napsal 21.03.07 v 09:01

s4r:Ok podat si ruce to beru memá cenu se zbytečně hádat ,když to každý vidí trochu jinak. <br />
<br />

Cim
Cim napsal 21.03.07 v 00:14

Tady to jede <br />
ducatiss má aspoň rozum a ví o čem ty motky jsou... Není to o frajeřině a předhánění se kdo má jakou a co, ale o tom pocitu... Stejně jsme snad každý začínal na fekálu a není za co se stydět... jen nás doba, vkus a finance zavála každého jiným směrem... Já mám od každého stylu motorky alespoň jednu a je mi jedno na co sedám... Prostě si jen čistím hlavu a zbavuju se starostí... Je jedno jestli jedu 250 nebo jen 50 a brní mi pod nohama jednobuch... Je jen důležité nepotkat nějakýho vola ,nebo udělat kravinu a vrátit se celej domů plnej krásnýho pocitu a těšit se jak zase co nejdřív usednu... Méďovi je 24 a myslím že v tomhle věku si vybral dobrej styl na blbnutí... <br />

desmodeda
desmodeda napsal 20.03.07 v 22:36

Pro Luke:<br />
Já se stavuju za kámošema na pokec v servisu naprosto běžně a nepotřebuju nic opravit. Stavuju se v Ducati, za kámošema v Yamaze v Boleslavi, za známým v Hondě v Průhonicích. Co je na tom divnýho? Kdybych sbíral známky, tak budu objíždět kámoše filatelisty.

desmodeda
desmodeda napsal 20.03.07 v 22:21

Prostě mi to nedá, ale musím taky něco připsat. Rukama mi prošly 2 CBR, 2 XJR, FZ1, R1, 998 a ty ostatní Ducky, co mám u profilu. Najeto mám vcelku dost, ale nemyslím si, že mám patent na rozum. Tohle je jen můj názor a osobní zkušenost. <br />
1. Doby, kdy se Ducati stávaly pro majitele noční můrou jsou z dob 916, která skutečně nebyla ještě vychytaná. V posledních letech je situace naprosto jiná o vyšší poruchovosti nemůže být řeč.<br />
2.Ducati 916 je ve většíně anket ve světě hodnocena jako nejhezčí motocykl všech dob.<br />
3. Nedostupný servis je nesmysl s vyjímkou Jižních Čech. Je ale třeba vzít v úvahu, že poměr všech Japonců a Ducati bude asi jako poměr Škodovek A Ferrari. Bohužel Ferrari taky nemá zastoupení v každém městě nad 5000 obyvatel.Tím nechci říct, že by byl Japonec na úrovni Škodovky a Ducati na úrovni Ferrari.. Je to jen snaha o připodobnění poměru množství.<br />
4. Každýmu se líbí něco jinýho. Je fajn, že máme všichni krásnýho koníčka a je úplně jedno, na čem kdo právě jede. Jednou jsem stál na pumpě v Benátkách nad Jizerou a přijel tam chlápek na Yuki, která výpadala jako malej čopřík. Motorka z Tesca - děs a hrůza. On ale byl tak šťastnej a spokojenej, že nikoho z nás ani nepadlo si do něj zarejt nebo se pošklíbnout. Stokrát radši se setkám s takovým chlápkem, než s majitelem motorky stejné značky, který ji má jen proto, že na ni má. A tak všem přeju spoustu krásnejch kilometrů a je jedno jestli na Hornetu nebo na Monsteru. Hlavně, když si to všichni užijeme. Rád píchnu v nesnázích motorkářovi na Japonci i když mám rád Italky. D.

Dejv
Dejv napsal 20.03.07 v 21:43

pěkná

napsal 20.03.07 v 21:09

Cece vole ja si zas myslim, ze s tim neprisli japonci ale taliani. Ale srovnavat takovou Benelli TNT nebo Tuono s hornetem fakt nebudu.<br />
TO Luke, S4R, puss.inboots, moniss: decka vyserte se na tyhle zabo-mysi valky. Za chvilku se prestaneme zdravit na silnici nebo co? Dneska jsem menil gufero na Ninji 98. Nikdy bych to nechtel. Blatnik ze tri kusu a tech sroubu... a nesundas to bez toho aniz bys sundal kolo. A vubec... nechtel bych to. Vy zas nechcete neco co chrchla a kdyz uz to ma vykon, tak si za to jako fest zaplatis (a to nejen porizovackou). Podejte si ruce, pak si sednete kazdej na svou hvezdu a modlete se aby se uz to pocasi umoudrilo. A kdyz ne... tak to reste na foru a nezasirejte tu medovi komentare.

s4r
s4r napsal 20.03.07 v 20:10

bledemon: šokem pro mě je XJR 1300 s jedním výfukem, pro tenhle krok nemám slov...

bledemes
bledemes napsal 20.03.07 v 19:47

Vraťme se k tématu (new hornet a design motek obecně). Osobně si myslím, že s tím přišla kawasaki modelem er6 a Honda nechtěla být pozadu. Ono taky nemůžou 20 let zkrášlovat kulaté světlo a budíky - bylo by to furt to samé. Přesto by si každá továrna měla nechat v nabídce nějaký klasický motocykl (a tím nemyslim retromodely ze 70-80 let). <br />
Na motky jako bandit se nemělo šahat (i za cenu poklesu výkonu, kvůli emisím)

smazany39408
smazany39408 napsal 20.03.07 v 19:33

Čus, spousta lidí se na Ducati nikdy nesvezla a ani nechce. Hromadu se svezla ale nechtěji. A ten zbytek tomu propadl. To píšu, jako se zkušenostma vesměs s japoncema. Ale jednou jsem se svezl na Ducati a je pravda že mi už hodně dlouho leží v hlavě. Pár lidí co maj ducinu znam a přiznávaj že zaplatí o nějakou korunu navíc. Holt si vezmou od huby někde jinde, ale ten pocit když máš motorku přesně která ti sedí ať už má 1 nebo 6 válců se nedá popsat. ZDAR KOUSKOVÉ !

s4r
s4r napsal 20.03.07 v 19:17

Luke: a právě jsme se dostali do fáze, kdy by jsme se mohli začít tolerovat, podat si ruce a opustit to hádání, co ty na to?

Lapchik-54
Lapchik-54 napsal 20.03.07 v 19:15

s4r:Co ty víš o tom vydělat si vlastníma rukama v 21 letech ,ale máš pravdu není nad to si na motorku vydělat sám s tím s tebou souhlasím.Jinak s tím skládáním mašiny máš taky pravdu sám jsem vyrostl na MZtách.Jink s tim dostáváním maš taky pravdu dostal jsi mě jaky jsi machr čtyřicet pětko a ja nula co sedim za kompem a paři hry

s4r
s4r napsal 20.03.07 v 19:01

Jo a říkal jsem konstruktivní kritiku... Ona je kritika opodstatněná a kritika z nouze, kterou používáš ty...

s4r
s4r napsal 20.03.07 v 19:00

Luke: nebuď vznětlivej, praskne ti cévka a jsi v řiti... Snaž se udržet si nějakou společenskou úroveň, kdo to má po tobě překládat...<br />
<br />
Ale jak říkám to číslo 45 máš nějak rád... Já vlastně taky, mám jednu pěknou mikinu od NIKE a na zádech je velké bílé číslo 45 - jestli máš zájem, rád ti jí prodám... <br />
Až tak budu hodnej...

Lapchik-54
Lapchik-54 napsal 20.03.07 v 18:52

S4r:Máš pravdu vystihl jsem sám sebe a nebudu chválit něco co stoji za hovno.Jak jsi psal že jsi připraven na kritiku tak asi ne.Jinak ta netočíci se kladka je fakt a vysrat se něco na nové motorce o něčem svědčí.Filozofie značky zajeď si pokecat do servisu taky nepochopim.Jinak jedna pani povidala vystihuje tebe kecama na čem všem jsi jel a jak jsi udělal dobře ,že máš 45kw prostě kecy něco najezdi pak hodnoť

s4r
s4r napsal 20.03.07 v 18:48

DAWO: naprostý souhlas!!!

s4r
s4r napsal 20.03.07 v 18:47

Luke: super, čekal jsem, kdy už to napíšeš... Motorka pod stromeček? Super dárek viď, zvlášť když si na něj SÁM VLASTNÍMA RUKAMA VYDĚLÁŠ!!! Smůla co, čekal jsi, že mi to tatínek koupil k Vánocům... No jo no - nenaděláš nic... <br />
<br />
Když nebudeš línej, tak poznáš, proč jsem ty motorky vypisoval - Moniis si to vyloženě vyžádala... <br />
<br />
Ano, JÁ JSEM JEZDIL NA JAWĚ 350/640 a hlásím se k tomu HRDĚ! Na své motorce jsem se naučil udělat spoustu věcí, částečně rozložit celou motorku a znova jí složit... Pokud tě tohle baví, neměnil bys - a přesně takhle to mám já!!! <br />
<br />
Nevím, jestli máš nějaký komplex s číslem 45, ale třeba ten Bandit má magické číslo 78, a když říkám, že mě to neoslovilo, tak to myslím vážně... <br />
Byl jsem rád, že už zase sedím na své motorce, která vyznává naprosto odlišný jízdní styl! <br />
<br />
A zase prorok - co to je jet pořádně na své motorce??? Co je pod 150 se nepočítá? Držel bych se tě jako klíště, nedivil bych se, kdyby jsi byl ten střelec, co je schovanej za kompem, dá koleno v každé zatáčce, ale na silnici nic nepředvede... <br />
Nesuď co neznáš!!! <br />
<br />
Byl bych rád, kdyby jsi si další komentáře ušetřil, uhýbáš od tématu, na moje příspěvky nejsi schopný reagovat a snažíš se mě všemi způsoby dostat, jen máš smůlu, že mě jen tak nedostaneš!!! Takže se vrať k mému poslednímu příspěvku a odpověz na něj normálně a ne jako dítě v pomocné škole! <br />
<br />

dawo
dawo napsal 20.03.07 v 18:41

koukam ze se to tady celkem rozjelo myslim ze kazdy haji svoji motku a i kdyz mam taky horneta tak 2007 se mi na prvni pohled taky moc nelibil.ale je to jen proto ze clovek byl zvykly na naked ktery ma kulate svetlo a dva kulaty budiky a toto je neco novyho..Z750 byla prvni motka,GSR 600 sla za ni a honda nesmi byt pozadu.. Hold dobas e meni.ale i tak jsou vsichni vyznavaci jedne stopy cili at mam 20 nebo 150 koni tak si myslim ze je to jedno..dulezity je to co se mi libi..nemam moc zkusenosti tak se tady nebudu chvastat.hornet byl vzdy jasna volba - lehky,vykony,lehce ovladatelny a brutalne krasny..mam 2004 ale volba mezi Banditem a Hornetem nebyla moc tezka..maly minus je jen porizovaci cena i u starsich motek ale KDYZ JI MILUJES TAK NENI CO RESIT takze klid a at mate vy i novy majitel stejny pocet vyjezdu jako navratu

Lapchik-54
Lapchik-54 napsal 20.03.07 v 18:29

s4r:Jak tu zaznělo motorka pod stromeček najeto asi nic moc přechod z třipade tak ti zatím 45kw stačí počkej až začne sezóna ,aby jsi pak neprodával.Jinak z tvého nicku jsem vyčetl ,že ti jde o s4r a ta má 117 koni a kdyby jsi četl pořádně tak proti ní žádna.Jinak mé ježdění na Farošovi nekomentuj ,když nevíš.Nerozdíl od tebe tady nevipisuju motorky na ,kterých jsem seděl a sám jsi pořádně nejel ani na své.Dost kecu ,každy má jinou představu o motorce.

s4r
s4r napsal 20.03.07 v 18:27

Luke: tak dobře - zkusíme to jinak...<br />
<br />
Ani nevíš, jak vtipně to na nás, majitele Ducati, působí, protože z tebe vyloženě čiší neznalost... Jo, líbit se ti to nemusí, ale je to tak! <br />
1098 má plastové kladky pouze na povrchu... Základ té kladky tvoří klasický kov, takže to co píšeš jsi zase okoukal někde z testu &quot;hondamagazínu&quot; neboli Supermota... <br />
<br />
http://www.motorober...y/IMG_0020.jpg<br />
obrázek rozpůleného motoru 1098 - podívej se, co vlastně kritizuješ, určitě to totiž uvidíš prvně... <br />
<br />
Jinak co se týče motorizace Monsteru 620, tak na to ti nemám co říct... Jednoznačně jsi sám sebe vystihl tímto: &quot;Můj názor je ,že to nemá sprvný počet válcu tedy 4,výkon 63 kobyl to bude asi nuda a když už budeme brát i design tak rám na mostru vypadá jak příčka z lešení&quot; - od designu Hornetu jsi se dostal k pomluvám něčeho, co s tím vůbec nesouvisí a s čím to tu nikdo nesrovnával...<br />
<br />
Ty nikdy nebudeš majitelem Ducati - naprosto jsi nepochopil filozofii znacky, pochopit se ji ani nesnazis a jsi typicky zastupce &quot;jedna pani povidala&quot;...

Lapchik-54
Lapchik-54 napsal 20.03.07 v 18:06

Puss.inboots:Nejsem odborník na italy ,ani zakomplexovany japonec ,akorat mi stačí srovní Monster 620 a Hornet 600. Najdi více důvodů ,proč brát M620 a jdu do toho.Můj názor je ,že to nemá sprvný počet válcu tedy 4,výkon 63 kobyl to bude asi nuda a když už budeme brát i design tak rám na mostru vypadá jak příčka z lešení.Argumenty typu dobré brzdy jak tu zaznělo jsou ti k niču ,když to ani nejede .Takže monster 620 tak muže dělat ramena na Suzuki GS500. Taky by jsi možná mohl vedět ,že ty vaše desmo rozvody jsou asi nic moc ,když D 1098 používá plastové napínací kladky ,které jsou schopny se po 70km přestat točit co se tím může stát je myslim zbytečné psát a mít doma mašinu co ma najeto 100km s potkaným motorem je taky ,asi k ničemu.

s4r
s4r napsal 20.03.07 v 17:50

Luke: psal jsi o S4Rs - ten má kobyl 130, což je oproti 117 trošku rozdíl, nehledě na to, že je to 130 kobyl ze 2V a ne z uječeného 4V... <br />
A nedělám si iluze, že konkrétně ty jsi z toho Fároše těch 150 kobyl dostal, takže z těch 130 by ses zesral... Se nám to rýmuje... <br />
<br />
Nevím, co máš v techničáku ty, ale já tam 45kW taky nemám...<br />
<br />
P.S. vtipy ti nejdou - dukaťáky to totiž do servisu táhne, protože tam vždycky najdou dobrej pokec a rádi tam tráví čas... Takže jsi to vlastně vystihl...

napsal 20.03.07 v 17:46

koukam ze je to tu samej zakomplexovanej majitel japonce....a vsichni jsou ZAROVEN odbornici na Italy to me podrz

Lapchik-54
Lapchik-54 napsal 20.03.07 v 17:39

to s4r:Hnědé trenky jsem měl málem z Fároše 929 který má nějaký 150kobyl myslím že 117 koníku u s4r by mě nějak moc nerozhodilo .Takže si užij brzdy a podvozek a přeju ,aby se ti ta tvá italská radost nezměnila na noční můru jak se začne sypat,myslím že ruk od oleje jsis na Jawce užil dost.Jinak o vysavači bych nepsal ja nemám v TP 45Kw .Pokus o vtip:Víš proč se Ducatisti nezdraví na cestě??????......,protože ,už se ráno potkali v servisu

s4r
s4r napsal 20.03.07 v 16:40

Jo a od koupě mám najeto přes 1000km, což si myslím, že není špatné na to, že jsem kupoval v prosinci... Celkem mám na motorkách od 15ti let najeto kolem 30 000 km, což si myslím, že je slušné číslo...

s4r
s4r napsal 20.03.07 v 16:38

Moniis: tak to jsem rád, že mě tak dobře znáš, jen je problém, že se ti to v té makovičce trošku pomíchalo... V 15 jsem začal na fíku, za rok přesedlal na ČZ, za rok a půl přesedlal na Jawku, za dva a půl roku přesedlal na Duci... A kdyby jsi me znala, tak bys vedela, ze od 16 jsem nic jineho nez Duc nechtel, takze jsem si XJ, ER5 a B1200 půjčil, protože mě zajímalo, jestli je moje rozhodnutí správné...<br />
Takže až si to v té hlavince holčičko srovnáš, přestaneš se chovat histericky, sdělíš mi svoje zkušenosti s motorkama, tak se můžeme bavit... Zatim jsi pro mě jen histerka bez motorky, co se tu ohání silnejma řečma...

Moniis
Moniis napsal 20.03.07 v 16:32

Kvalita jízdy jako Valentino-ne značka,ty motorky sis půjčil od kamarádů na objetí komína,sám si vlastnil akorát Jawku...Duknu sis koupil k Vánocům a už mluvíš o zkušenostech...ono ne vždy znamená drahá=spolehlivá,spíš naopak,kolik si ujel od koupi km?

ScorpionOnH6
ScorpionOnH6 napsal 20.03.07 v 16:31

Heelle, já bych to zas až tak nák nehrotil.. Každý preferuje jiné stroje a jiný jízdní styl a také proto je na trhu velká škála druhů motocyklů... Je pravda že Hornet 2007 už není pro mě Hornetem!!! To co z něj HONDA udělala se už vymyká stylu naked, se kterým hornet přišel.. Ten výfuk, no co to je za humáč a to světlo s přístrojvkou už je taky pěknej humus pro mě. Honda tento model pojala až do extravangace. Sem zvědavej ale jak se uchytí a jak se bude prodávat.<br />
Kdybych si ted měl koupit novou moto, tak bych radši volil horneta 900, ten si aspoň zachovává svůj jednoznačně krásný vzhled... Je to můj vysněnej stroj ale novější typ nad rok 2006 u mě v garáži rozhodně nebude. <br />
Ale jak vidím, každej je jinýho názoru....

s4r
s4r napsal 20.03.07 v 16:27

Valentino jezdí na Yamaze... <br />
Skvělej podvozek a brzdy využiješ i při 50 km/h... <br />
Rukama mi prošla: Jawa 50/20, ČZ175/487, JAWA 350/640, XJ600N, ER5, Bandit1200, takže myslím, že na posouzení podvozku to stačí...

Moniis
Moniis napsal 20.03.07 v 16:14

No to snad nemyslíš vážně,ten tvůj poslední příspěvek.Z jawky 350 skočí do Dukny a hned si Valentino...na čem jiném si jezdil,svezl ses vůbec na Hornetovi,ve svých 21 letech drž zobák ty zelenáči...

Moniis
Moniis napsal 20.03.07 v 16:10

to s4r- vyslovil jen svůj názor,Hornet je průkopník v lehkých naháčích,konkurence stále zaostává,líbí se mi Bandit i kawa Z750 ale Hornet je nej,tak jako ty vychvaluješ Duknu,pro mne je to sráč,poruchová,drahá,málo dostupný servis a vzhled .Jezdí se Hornet cup...hornet je hodně vyhledávanej,lehce ovladatelnej,držák,nenáročnej...je prostě in

s4r
s4r napsal 20.03.07 v 16:10

Luke: za cenu Monsteru S4Rs bys měl tři tvoje Hornety a hnědý trenky... <br />
<br />
P.S. nevyskakuju si - jen hodnotím design... Kdybych si chtěl vyskakovat, tak bych ti napsal, že mám lepší podvozek, brzdy a každý pozná, že neřídím vysavač...

Lapchik-54
Lapchik-54 napsal 20.03.07 v 15:24

To Medved:Super stroj s kritiky si nic nedělej design nejezdi taky časem uvažuju o výměně moji 04 ,ale musim si ještě chvili na ten novy look zvykat <br />
<br />
To S4r:Tvůj názor na design beru o te legendě bych se trochu hádal v roce 98 byl hornet bez konkurence prostě průlom v třidě &quot;sport naked&quot;.Pak se až objevil Fazer a suzuki teprve loni reagovala s GSR600,Kawa pro jistotu volila pro Z750 objem 750ccm.Myslím ,že letos má taky konkurence nad čím uvažovat 102 koni a 173kg nemá nikdo takže tím asi převyšuje a je vyjímečný. Pak jsi taky nečo psal o zavodění tak bys mel vědět ,že se už nějakou dobu jezdí Hornet Cup.Jo a ještě když koukám na to tvý 620 sport tak bych moc nevyskakoval jo Monster S4Rs to je jiná .

s4r
s4r napsal 20.03.07 v 14:09

dawe_hornet: co že to je - legenda??? Co tak převratného se událo, že se Hornet stal legendou? Má snad nějaké závodní úspěchy, nebo je na něm něco tak výjmečného, že ostatní převyšuje? S tou legendou HODNĚ opatrně... <br />
Že se ti nelíbí Sko je tvůj názor a respektuju ho - každý máme jiný vkus...<br />
A proto nevidím důvod, proč bych se v tomto profilu nevyjádřil klidně i za cenu, že po hodně dlouhé době napíšu hodně kritický komentář...<br />
Novému majiteli jsem popřál jen to nejlepší a pouze jsem se vyjádřil k designu jeho stroje, který se mi nelíbí... Nic víc - nic míň... <br />
<br />
Bledemon: patrně jsi nepochopil trochu sarkasmu, ale nevadí...

bledemes
bledemes napsal 20.03.07 v 12:17

s4r: no píšou to v časopisech a i katalozích - konstrukce i design Italové . Nezbývá ti než se s tím vyrovnat

dawe_hornet
dawe_hornet napsal 20.03.07 v 10:32

Komentáře taky moc nepíšu, ale Hornet ...vyjádřit se musím. Ať je novej nebo starej, je to legenda. Pravda je že každýmu se nemusí líbit to co se líbí jiným, mě se zase nelíbí Sko . Já když Horneta viděl poprvé, tak to bylo jasný, ten bude můj. První dojmy byly úžasný a po mnoha tisících kilometrech...stále lepší.

Moniis
Moniis napsal 20.03.07 v 10:14

Komentáře moc nepíšu,ale k novému Hornetovi se vyjádřit musím.Vlastním Horneta 03.Zpočátku jsem byla také dost skeptická k novému modelu.Na výstavě jsem si na něj sedla,párkrát ho obešla a hle,můj názor se změnil .Líbí se mi,posez je skvělej,nevím jak za jízdy,ale lepší než u starýho modelu.Gratulace šťastnému majiteli a hodně km bez nehod.

napsal 20.03.07 v 09:58

Ty negativni komentare fakt nechapu. Nic si z nich nedelej. Ja mam Horneta 6 rok 2005 a tomhle novym jsem se uz svezl a jsem z nej odvarenej. Vazne zvazuju, ze je vymenim. Novej Hornet je peknej, zajimavej a kur.... jede. Takze gratuluji novemu majiteli

napsal 20.03.07 v 08:18

Nebojte,ja si z toho hodneceni nic nedelam. Popravde receno,me se na fotkach taky nelibil,ale potom co jsem ho videl na vystave,jsem ho musel mit. Jinak jak bylo jiz psano,kazdemu se libi neco jineho. Tak preji vsem supr sezonu a mnoho stastnych km.

Cim
Cim napsal 20.03.07 v 08:14

Jinak z toho zajíždění si hlavu nelámej.. mě to ujíždělo hodně často :o))

Cim
Cim napsal 20.03.07 v 08:12

Gratuluji pane Horneťák... taky jsem přemejšlel co z těch novejch šestek a hupnul na rok do FZ6. třeba to na příští rok zkusím s Hornetem :o) Jsi z Prahy tak dej vědět a hodíme nějaké vyjížďky :o) Jinak ať slouží....

zdendis
zdendis napsal 20.03.07 v 00:27

přesně tak souhlasim novej hornet neni hornet.... ale at slouží.Každej máme rádi něco jinýho..

s4r
s4r napsal 19.03.07 v 23:15

Ne design itálie určitě nedělala, leda by měla šikmé oči a spoustu halucinogenů v krvi... <br />
<br />
Majiteli přeji jen samá pozitiva a spokojenost, ale jednou tu motorka je k hodnocení, takže i když to nebude asi znít hezky, tak ji zhodnotím...<br />
<br />
Nový Hornet je pro mě zástupcem sci-fi designu, pro který jsem nenalezl a nikdy nenaleznu pochopení... Nechápu styl - ČÍM VÍC HRAN - TÍM LÍP...<br />
Celá motorka na mě působí laciným dojmem, četl jsem několik testů, dobré jízdní vlastnosti jí neodpírám, ale občas se na motorku musíme i podívat, a tady u mě dost ztrácí...<br />
Výfuk katastrofa, ale asi věc vkusu...<br />
<br />
Přední maska, která se dá vybavit i štítkem je jednoduše designovým průserem a štítek vypadá jak pánvička na lívance...<br />
<br />
Toť vše - omlovám se, očekávám na svou hlavu konstruktivní kritiku, ale předem říkám, že to ze mě muselo ven a jsem připravený si své názory obhájit... <br />
<br />
Takže ještě jednou - majiteli vše dobré!<br />
Můj názor je můj názor!

bledemes
bledemes napsal 19.03.07 v 22:55

Jak jsem byl po prvních fotkách new horneta překvapen, rozčarován a znechucen, tak s odstupem času (a shlédnutím více fotek, i motky naživo) se mi líbí tento bike čím dál víc . Přední maska je prý inspirována samurajskou válečnickou přilbou a design dělala Itálie.<br />
Od ted bude už pro mě vždy hornet: ..to moto s tím torpédem pod motorem..

666
666 napsal 19.03.07 v 22:28

ahoj Hornetaku at sluzi

jiriserak
jiriserak napsal 19.03.07 v 20:57

Pěkná

mkoular
mkoular napsal 19.03.07 v 20:53

nádhera, byla to jenom otázka času, kdy se tu první objeví... konečně je to tady... gratuluju

1313
1313 napsal 19.03.07 v 20:46

Hošíček
Hošíček napsal 19.03.07 v 20:42

Krásnej kousek pane Medvěd, jen co je pravda. Podle mě se jedná o &quot;nejchutnější&quot; motorku na současnym trhu.



TOPlist