Věkem je to babička ale vizáží žhavá dvacítka.
Recenze
Parádní na ní je, že skoro všechno je originální (včetně zapalování, které tak často odcházelo!)
cca po měsíci ježdění jsem měnil prasknutou žárovku od blinkru - ORIGINAL HONDA JAPAN !
Hlavní žárovka vyměněna za OSRAM Night Racer
Závady
naštěstí za nic, od září 2010 do konce sezóny necelé 3 tis km bez problému!
Září 2011 servis - zvýšená spotřeba oleje a ztráta tlaku na zadním válci --> zabroušení ventilů, výměna gufer, pístních kroužků a pod - 15 kulí za opravu se vyplatilo --> spotřeba oleje je nulová!
Úpravy
Přídavná světla
plotna pod stojánek - neboří se na měkkým podkladu
"zahrádka" na kufr pro uchycení síťky nebo pavouků
část sedla pro spolujezdce potažena nesmekou
12V v kokpitu a v kufru + držák navigace
deflektor + vyhřejvaný hefty Saito II
padáky Hepco & Becker
Držák kanystru s benzínem/olejem
Řetěz. sada
ČZ 525 SDZ x-ring gold
sekundární kolečko 16z (standartně je 15),stalo se to omylem, když mi to poslali z shopu. Je docela znát, že zátah není tak silnej. Japonci to maj vykoumaný, příště nechám 15z. Otáčky klesly cca o 500/min
Pneu
Mitas E07 (90/90-21, 130/80-17)
Brzd. destičky
Goldfren - AD
Krásnej kousek a super fotky, přeju pohodu v sedle
Tybrďo luxusni. V lete sekneme ten vylet. Paradni masina
Tybrďo luxusni. V lete sekneme ten vylet. Paradni masina
Tybrďo luxusni. V lete sekneme ten vylet. Paradni masina
Ahoj, sháním přesně takový deflektor. Kde se dá sehnat? Dík