Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | naco mi je perie? |
navykovy fun factor, nizka hmotnost, obratnost, pekny tah odspodu, jednoduchy servis, dlhy servisny interval, neodolatelny charakter
nakopavacka vysoko, mozno az moc lahky zadok. zvyknem si.
Moje úpravy |
1. weight cutting (motorka ma 102kg, tada je este lahsia ako model FC): bez startera, baterky, svetiel, titanove zvody + otvorena Al koncovka FPE; |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 6 |
Spotřeba oleje l/1000km | 0 |
Mechanická hlučnost |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu | |
Typ rámu | ocel v modrom kabatiku |
Jízda
Sport | |
---|---|
Terén | |
Město | |
Cestování |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly |
Terén
Brodivost | |
---|---|
Výška | |
Skoky | |
Ochrana jezdce terén | |
Ochrana motoru |
Sport
Použité destičky | sbs |
---|---|
Úpravy motoru | vrtanie 95,0 / zdvih 60,1 = objem 426 cm3 (vysledok je velmi prijemna motorka). Zbytocne kolecka suvisiace s E-starterom vyhodene. Casom splitstream a dvojite ventilove pruziny. |
Úpravy podvozku | mx pruziny, triple clamp Pero, mozno v buducnosti volant Renthal FatBar, lebo seriovy Magura SX mi dako nesedi. |
Úpravy brzd. systému | gar nix |
Použité pneumatiky | Mitas, do hliny modelarskej EF-06 a C-18, do blata tekuteho EF-08 a C-12. Na sneh a lad Trelleborg Winter friction spiked 434 a 454. |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování | |
Dojezd na nádrž | max 200 km (12L nadrz z 2007) |
Obecné
Moje závady | ano, kazdy kto si chce kupit HB je trosku ee (@). ked si ho nekupi, tak moze skoncit na psychine. ked kupi, uz len sliduje a driftuje, okuliare mu zakryvaju unavene oci a prilba usmev od ucha k uchu, smeruje k osvieteniu. motorka nema ziadne zavady. |
---|