Takhle Suzuki není boužel pro všechny,a víme,že dokáže být velmi zlá...Hodně zlá
A to je známá svou,brutalitou...
Motorka koupena od kišot (Olomouc) - Velmi dobré
Výška jezdce: 187 cm
První dojmy - Velice brutální stroj co se týče všech částí,na tom-hletom stroji...
Motorku bych doporučil pro - Pro ostřílené hochy
Doplňky na motorce - laďák creptus .KN filtr,zadní diodové miniblinkry,držák SPZ
Recenze
Co bych tak mohl dodat jen krásná, modro bílá,výkonná a spolehlivá suza.Teda dokáže i zazlobit 118kw je znát. Najeto pár tisíc(jestli teda má 29000), ale můžu všem jen doporučit.
Dovezená,ale super.laděný výfuk creprus ,ten tomu dal to správné co má motorka míti.
Jede dobře
Nevím jak se teda o to staral předchozí majitel,pár škrábancu,zřejmě položená na pravou stranu,teda ne moc.
Jinak dobře ovladatelná motorka,do zatáček,tak i na řádění na okruhu.
No co dodat více jen že zadní guma moc nevydrží???to je tím výkonem 118KW
Tak uvidíme jak si zvyknem na sebe tuto sezonu,myslím že po pár KM,je to co mi sedí
Není to teda jak 954 jak jsem měl,ale jde evidentně krou´ták znát
Zatím nemám změřeno jak bude mít hlad(km/l)ale 954 měla kolem 8-9 litrů na 100
Dne 5,7,2010 se zabil na téhle motorce borec co sem mu to prodal.Neměl to ani 3týdny
Vůbec první GSX-R 1000 je představena jako modelový rok 2001 a navazuje na úspěchy slavné GSX-R 1100. GSX-R 1000 byla vyhlášena jako nejlepší mezinárodní motocykl světa. Stroj dosahoval výkonu 160 koní a díky výbornému kompaktnímu podvozku byla jízda na něm radostí. Modely K1 a K2 jsou prakticky totožné, změny proběhly až v roce 2003.
Základní vlastnosti Suzuki GSX-R 1000 (2001-2002)
Typ Silniční, Do 1000 ccm
Uvedení na trh 2001
Datum výroby -
Vyráběn v letech 2001 - 2002
Hmotnost suchá 170 kg
Odpružení kol vpředu (zdvih) -
Odpružení kol vzadu (zdvih) -
Úhel hlavy řízení 24 stupňů
Výška sedla 830 mm
Stopa 96 mm
Rozvor 1410 mm
Typ rámu dvojitý páteřový
Materiál rámu hliníková slitina
Cena -
Motor, výkon Suzuki GSX-R 1000 (2001-2002)
Druh motoru řadový
Takt motoru čtyřdobý
Chlazení kapalinou
Sekundární převod řetěz
Rozvod DOHC
Příprava směsi vstřikování
Emise neuvedeno
Spuštění motoru elektrický spouštěč
Počet rychl. stupňů (man.) 6
Počet rychl. stupňů (aut.) -
Vrtání 73 mm
Zdvih 59 mm
Kompresní poměr 12 :1
Zdvihový objem 988 ccm
Počet válců 4
Počet ventilů 16
Točivý moment 110 Nm
Točivý moment 8500 ot/min
Výkon 118 kW
Výkon 160 koní
Výkon 10800 ot/min
Maximální rychlost 260 km/h
Zrychlení z 0 na 100 km/h 3,1 s
Pohonné hmoty Suzuki GSX-R 1000 (2001-2002)
Druh paliva Natural 95
Objem nádrže 18 l
Z toho rezerva -
Spotřeba 6 - 7 l na 100km
Sériový rozměr pneu Suzuki GSX-R 1000 (2001-2002)
Přední pneumatika 120/70 17
Zadní pneumatika 190/50 17
Brzdy Suzuki GSX-R 1000 (2001-2002)
Přední brzdy dvojité kotoučové
Zadní brzdy kotoučové
Průměr kot. brzd - přední 320 mm
Průměr kot. brzd - zadní 220 mm
Další vlastnosti Suzuki GSX-R 1000 (2001-2002)
Čištění škodlivin ve výfukových plynech neřízený katalytický systém
Ostatní výbava -
Vlastnosti, sledované převážně u skútrů Suzuki GSX-R 1000 (2001-2002)
Akumulátor 12 V
Kapacita akumulátoru 10 Ah
Standardní výbava boční stojánek, denní počítadlo km, hodiny
krásné GSXeRo máš to za 10b.
"Géčko" a s Creptusem .. nejde nic jiného než 10x palčáka nahoru