PROFIL MOTORKY

Triumph Scrambler (2009)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník T601
Vloženo 8.4.2010
Aktualizováno 28.11.2017
Zobrazeno 15 943x
HODNOCENÍ PROFILU OD 80 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8


Vloženo: 22.05.2019, Uskutečněno: 22.05.2019, Stav tachometru: 28000 km, Zhlédnuto: 210x


Od prvního svezení na Scramu mě štval necitlivý chod stříkačky v nízkých otáčkách a okolo volnoběhu...mírné pootočení plynu při průjezdu zatáčkou a zničehonic kopanec do zadního kola. Zkoušel jsem milion způsobů, jak to zmírnit, ale úspěchy byly "diskutabilní" (nula nula nic). Pro mě jedna z největších slabin motorky a vysloveně konstrukční eror - "dokud jsem nepoznal kosmodisk!"

Resp. takovou docela předraženou fičuru, které dalo marketingové oddělení tajemný název BOOSTER PLUG. Ale je to jen několik levných součástek které lze za pár korun podle návodu kolujícím na webu snadno spájet doma. Přesto jsem si to z pohodlnosti koupil celé (cca 135,- €). A co to dělá? V oblasti okolo volnboběhu to má obohacovat směs a eliminovat negativní projevy EFI.

Montáž je P'n'P, termistor jsem šoupnul přímo do sání a nakonec je třeba prostřednictvím OBD2 smáznout chybovou hlášku o rozpojení airboxu. Anebo se jen 3x svézt a jednotka chybu nakonec zresetuje sama.

Za normálního provozu se BoosterPlug nijak neprojevuje a měl by být mimo hru - jeho přítomnost není znát ani na projevu ani na spotřebě. Naopak právě okolo volnoběhu (jemné manévrování, výjezdy ze zatáček, šotolina) je to nebe a dudy - teda ne že by mi to udělalo zázračnou motorku, ale začalo se to chovat tak přirozeně a sametově, až to svádí k nepozornosti. Spojení pravého zápěstí se zadním kolem je naprosto lineární a prokluz už není sázkou "buď a nebo" ale docela cílenou aktivitou. Takže jo, sice dražší než by mohlo být, ale u mě to funguje.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste
Komentáře
TangoLima (9) napsal 29.05.2019 v 22:19

Ahoj, díky za tenhle zápis, něco podobnýho o tom kosmodisku jsem si říkal, když jsem to viděl na webech výrobců, třeba Tec Bike Parts: https://shop.tecbikeparts.com/products/aircooled-booster
Když máš Arrow výfuk, tak by si měl mít i Arrow mapu ECU, kterou dodávali k výfuku, ne? Není to s ní lepší než origo mapa? Co se týče pomalý jízdy hlavně v lese, přemýšlím, jak odlehčit spojku, protože za chvíli mi bolí hnáta a ztrácím cit. Nějakej tip?


Nejnovější záznamy v deníku
  • Travel modes

    Přes zimu jsem se rozhodl rozšířit si horský dojezd o malý kanystr Rotopax (1 galon) a tím jsem de facto ukončil ladění nejrůznějších přepravních módů Scramblera. Pro majitele moderních spotřebních motorek jde asi o činn

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 09.04.2018
    Uskutečněno: 09.04.2018
    Tachometr: 25km
    Komentářů: 3x
  • Skal a stepí, divočinou

    Poslední měsíc jsem měl tolik práce, až jsem pro ni zanedbával svoje povinnosti ... rozuměj koníčky. A tak když se mi konečně naskytla šance se pořádně svézt, byl jsem už nadrženej jak dorostenec a musel jsem se krotit,

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 15.10.2017
    Uskutečněno: 14.10.2017
    Komentářů: 3x
  • Výměna gum ...konečně! Testujeme na ostrově ...

    Po špuntech E-09 od Mitasu (y) jsem zkoušel docela levné ale vychvalované Heidenau Scout K60 . Kromě neskutečného nájezdu a ceny jsem se v nic ale zklamal. Předek byl hlučný jak sviň, za studena a mokra klouzaly... a t

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 10.09.2017
    Uskutečněno: 10.09.2017
    Komentářů: 5x


TOPlist