Obecné
Motocykl mám: | Nový |
---|---|
Pořizovací cena: | Neuvedeno |
Vyplývají z koncepce a charakteru motocyklu.
I ty vyplývají z koncepce a charakteru motocyklu ... takže uvedu jen vysloveně konstrukční chyby:
- špatné tovární tlumiče (používané +/- na všechny další modely Modern Classics!);
- nepochopitelně zranitelná řadící páka;
- zadní brzda je pod kyvkou a ne nad ní (!);
- padáky jsou kosmetickou záležitostí: aby ochránily motor, je třeba je zpevnit;
- Bridgestone Trailwings – říká se jim Deathwings: jsou krásný ale kloužou jak sviňa;
- nosič zavazadel na jednosedlu je jen ozdoba uchycená v plastu (!) a je třeba ho kompletně překopat;
- drátová kola nejsou bohužel bezdušová;
- pravá stupačka je schovaná pod výfukem a dává nohu do nepřirozeného úhlu: hliníkové vložky a delší šrouby to odstraní;
Moje úpravy |
Otevřený Arrow výfuk, jednosedlo, delší zadní tlumiče Hagon Nitro, šusplech, retro hrazda + zvýšení SW Motech, štítek, číselné boční štítky, zadní světlo + blinkry, Scottoiler, Pipercross filtr a otevřené sání,odstraněné vstřikování vzduchu do výfuku, bezdušové pneu + alu kola, lehčí a stylově čistější zrcátka, zpevnění nosiče zavazdel, zpevnění padacího rámu, přesunutí zadního brzdiče nad vidlici, změna polohy P stupačky, lehký all-in-black styling, do šuplíku šel původní tachometr-orloj ... |
---|
Motor
Průběh výkonu | |
---|---|
Spojka | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 5 |
Spotřeba oleje l/1000km | ? |
Obecné
Moje závady | Není to ani tak závada jako zkušenost: řadící páka je natvrdo a vykukuje ven, ergo sebemenší pád na bok znamená její přetočení a poškození řadícího mechanismu. Řešení: původní páku lze buď podvázat ocelovým lankem ale leště lepší je vyměnit ji za crossovou páku k Hondě CR 50/70. Je sklopná a pasuje tam jak řiť na hrnec ;-) |
---|