PROFIL MOTORKY

Triumph Scrambler (2009)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník technick
Vloženo 5.9.2015
Aktualizováno 7.6.2018
Zobrazeno 5 594x
HODNOCENÍ PROFILU OD 25 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Sám sebe nechápu, jak mohl nastoupit po BMW, který bylo ve všech ohledech lepší.
Triumph má chyby, ale má srdce a duši, dává mi obrovský zážitky z jízdy !

Více fotografii

První dojmy - Motorka padne do ruky celkem rychle, nejdřív mě překvapil výkon, přeci jen jsem šel o 31 koní níž a tak jsem nechápal brutální zátah a krouťák Triumphu. Druhý překvapení byly pneumatiky Mitas E-07, který dávaly naše silnice skvěle, lehčí terén hravě držely jak přilepený.

Motorku bych doporučil pro - Motorka je pro srdcaře a fandy !

Doplňky na motorce - Doplňky - centrální stojan, padáky, zamykací víčko nádrže, gelové sedlo, kryt pod motorem, kryt před olejovým chladičem, prodloužení př. blatníku, kufr, lakování ráfků komaxitem, řidítek a pod. komplet ohlins podvozek, Rizoma blinkry, Rizoma zadní držák SPZ

Recenze


Stroj mě zaujal především designem. Pocity prostě zvítězily nad rozumem.








Když to ale beru s rozumem zpětně po letech měsících a 20000 km, tak musím říct, že mě žádná motorka ještě takhle nebavila, každá jízda je svátek a je pro mě pořád zábavou.







Jízda fajn, v zatáčkách až do překvapivejch náklonů, záleží jak si jí obuješ. Ty Mitasky co jsem opěvoval na začátku a byly úplně nové a na motorce velice rychle odešly, teď jsou nahrazeny Dunlopama Trail max, kde čekám větší životnost.
edit : tak kilometry opět přibyly a ta zadní ubývá stejně rychle jak Mitas, takže další sada je Heidenau K60 Scout. Na předek ale Mitas už nechci, dobržďování na silnici jí oskákalo a hučelo to, že jsem myslel, že jsou v háji přední ložiska







Už jsou po smrti Mitasky, Dunlopy i Heidenau, teď to mrskám na TKC 80, což se na Ukrajině osvědčilo a pokořil jsem Velikij Vrch.

Zadní brzda ve smyku hned, ta stačí a chce cit, přední to je levá půlka z Horneta, takže asi tak. V Triumphu mi tvrdily, že podvozek lepší brzdy neustojí, že to dávají s lepšíma vidlema a brýlema, aby to fungovalo. Po nějakém tom ježdění nezbývá něž souhlasit, přeci jen když zaberu a SBS destičky opravdu zakusují přes Nissin brzdiče ten kotouč na levé straně, tak mám pocit, že ty vidle s tím opravdu bojujou tvrdě.
Podvozek je vůbec slabinou motorky, předek mi přijde dost rozhoupaný a zadek naopak kope na každé větší díře, nebo přejezdu vysedám, za ty štosy do těla mi to nestojí
Když pak jedu ve dvou, tak zpomaluju až na nesmysl, protože ve dvou se to násobí a těžko chtít aby spolujezdkyně šla do stupaček taky.

Edit : momentálně předek po repasi, zadek se repasuje, tak třeba to dotáhnu k dokonalosti po velké zimní GO napíšu poznatky
Edit : po repasi tlumičů za 8000 korun jsem je vyhodil a nahradil je Öhlinsema, a vpředu cartridge též Öhlins. Za masakrální cenu 40000 je z toho konečně jiná, daleko použitelnější motorka.







Spotřeba kolem pěti litrů potěší, záleží na stylu jízdy, při rychlejší jízdě díky absenci kapotáže a větrného štítku a absenci šestky jde někam na pět a půl, ale jinak jsem s přehledem pod pět.

A hlavně tahle motorka moc na dálnici není !!! To je potřeba zdůraznit, její maximální pohodlná cestovní rychlost je kolem 120km/h. Pak už je to souboj s větrem, plánuju se dostat na 140 montáží plexiskla, přeci jen to s cestováním myslím vážně
Edit : po zkoušce dvou plexiskel jezdím jako srdcař bez.

Jinak nejsou delší přesuny problém, 950 km/den díky gelovému sedlu v absolutní pohodě. Ale to záleží na odolnosti sedlajícího soudruha







Lehčí terén se taky dá, ale nezapomeň, že to má přes 200kg a to už si musíš hodně hlídat !
Edit : zapomínám na hmotnost a jezdím i těžší terén







A na závěr pochvala motoru - za sezónu 8000km - dostane se mu údržby a nového oleje - neubyla ani kapka a má najeto 43500 km !!!

Edit : najeto 57000 km, žádné závady a olej nedolívám !

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
koudelka_v
koudelka_v napsal 25.01.18 v 13:30 10b.

Pěkný stroj a povedené fotky! Přeji hodně pohodových kilometrů

technick
technick napsal 06.10.17 v 21:50

Bocni kufr je jen jeden a je to ammobox. Diky

Jakub-SPZ
Jakub-SPZ napsal 06.10.17 v 21:16 10b.

Parádní Scrambler. Ty boční kufry vypadají luxusně

Bajz0
Bajz0 napsal 05.10.17 v 10:48 10b.

paradne fotky

Radus88
Radus88 napsal 22.09.17 v 09:46 10b.

Paradni stroj a fotky jen tak dal

Více komentářů



TOPlist