PROFIL MOTORKY

Yamaha XJ 600 (1992)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Jimmy1
Vloženo 5.4.2010
Aktualizováno 13.10.2010
Zobrazeno 1 075x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Co napsat na úvod? Je to hodná holka, úmí i něco odpustit, taky se umí pěkně zavlnit, trochu umí i potahat, umí být pohodlná i na dlouhé trasy a je také nenáročná na údržbu - prostě taková ideální přítelkyně do začátku i na delší výlety.

Více fotografii

Výška jezdce: 176 cm

Recenze

Motorku jsem pořídil asi měsíc po výměně řidičáku, kde mi díky výměně přibylo další písmenko. Vhodnou motorku jsem hledal "poměrně dlouho" - asi měsíc - a samozřejmě jsem tu ideální našel 300km od mého bydliště - no a jak jinak to udělat než tam autobusem a zpět na NÍ...Cesta zpět byla víceméně seznamovací, ale jelikož to byla půlka listopadu 2009, tak to nebyl žádný med, ale alespoň nepršelo. Přijel jsem domu za tmy a hned další den se jel znou projet, kdy mi asi 4km od domu došel benzin, díky špatnému těsnění v palivovém kohoutku, který tak zapomněl dát najevo, že už dávno jedeme na rezervu.
Dneska (4/2010) už máme za sebou něco přes 2.500Km a kromě jednoho malého nedobrzdění a vjetí na polní cestu (ještě že v té zatáčce byla), jsme neměli žádné problémy.
Minulý víkend byla na návštěvě u mechanika, který ji kompletně prohlédl, seřídil a připravil na bezstarostné dlouhé výlety, kterých máme letos naplánovaných až až...

To jen tak na úvod a teď něco málo ze zkušeností, které jsem prozatím nasbíral. Určitě to není špatná motorka, i když své mouchy má a už dávno nepatří mezi výkřiky moderny a to ať už vzhledem nebo technikou - teď si nejsem úplně jistý jestli je to dobře nebo špatně? To nechám na každém z Vás.

Něco k motoru: Má poměrně plynulý průběh výkonu a nedělá mu problém jet na 2tis ot. Prakticky ve všech recenzích, které jsem pročítal před koupí jsem se dočetl, že motor nemá žádnou výkonovou špičku a prostě ve všech otáčkách "táhne" stejně - s tím, ale nesouhlasím - po seřízení karburátorů a výměně svíček se u 7tis ot. jakoby "přidá" další válec - prostě při této hodnotě otáček je radost otáčet rukojetí... samozřejmě za tuhle radost se zaplatí v podobě spotřeby mezi 5-7l - záleží jak dlouho tuhle radost prožíváte. Naopak při "čopr jízdě" není problém se dostat na 4l a možná i míň.
Co se týče samotné konstrukce motoru, tak se jedná o dneska už pra-pra-stařečkovské řešení vzduchem chlazeného 8mi ventilového motoru, který je tak jednoduchý, že se na něm prakticky nemá co pokazit, díky tomu se dá motor označit za neskutečný "držák" a ani šesti místné číslo na tachometru pro něj není žádný problém bez nutných větších investic.

Teď něco k brzdám a jízdním vlastnostem:
Sice nejsem žádný vyježděný motorkář, abych mohl hodnotit a srovnávat, ale troufám si říct, že tak nějak brzdy i jízdní vlastnosti korespondují s výkonem motorky a prostě to spolu dohromady docela funguje.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Jimmy1
Jimmy1 napsal 09.09.10 v 17:11

Tak snad bude ještě někomu dalšímu dělat jen radost jako mně do teď. Začátek máme za sebou a jak už to ve světě motorkářů bývá - JDE SE DÁL

Petas77
Petas77 napsal 02.07.10 v 11:51

pěkná, udržovaná děkuji za komentář, dávám za 10b a přeju hodně šťastných km

Jimmy1
Jimmy1 napsal 18.04.10 v 20:54

Díky všem za ohlasy.

codyk
codyk napsal 09.04.10 v 10:49

hezká a šťastnou sezonu

Doth
Doth napsal 07.04.10 v 14:40

Hezky napsáno. Taky jsem kdysi XJ600 měl. Ať se vám oběma daří :)

Více komentářů



TOPlist