PROFIL MOTORKY

Jawa 50/05 (1964)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník PajkaLS
Vloženo 22.2.2010
Aktualizováno 22.2.2010
Zobrazeno 2 427x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9

Popis motorky


Pionýr vykoupený z vrakoviště za směšnou cenu. Sehnány platné doklady za přepis, zprovozněno, odježděno několik tisíc km.

Výška jezdce: 180 cm

Recenze

Je to tak trochu bastl, ale přímo z fabriky. Přechodné provedení 1964/65 s hodně zajímavými prvky, které se běžně nevidí. Postupně si odkládám díly na renovaci, která (snad) jednou proběhne.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
PajkaLS
PajkaLS napsal 23.02.10 v 18:32

No, je toho trochu víc. Je to takový bastl z továrny. Má rám starého provedení s novými prvky. Například má již opěrku sedadla a zámek řízení, má ale taky zámek horního krytu a podsedadlové výztuhy jsou uchycené (navlečené) na čepu kyvné vidlice, držák pro nověší vzpěru ale na rámu navařený již je. Nádrž je starého provedení s labyrintem a šroubovacím víčkem. Nové provedení stupačkového kříže, avšak starý stojan. Starý typ krytu řetězu. Má už novější brzdové štíty s táhlem venku a hladkým povrchem, kola však ještě stará, v zadu s gumovými tlumiči záběru.

Motor má atypické bloky. Za válcem jsou na každé straně na bloku žebra (výztuhy), motor má již novější karburátor Jikov 2915 PSb, starý typ magneta (+ tlumivku), starší typ krytu zadního světla bez Fresnelovy čočky...

No, našlo by se toho víc. Budoucí renovaci popíšu na webu.

MasterX
MasterX napsal 23.02.10 v 17:04

Pěkná nulapětka, nechceš se trochu rozepsat/nafotit atypický díly?

Luki2
Luki2 napsal 23.02.10 v 16:50

tak at de renovace hladce,goodluck.

Více komentářů



TOPlist