Pro motku jsem jel velmi daleko - z Veselí nad Moravou až do Polska do Hajnowky - při Běloruské hranici - 850 km. Teplota byla -29 stupňů ale ani to mě neodradilo. Byl to maraton, ale když už jsem ji měl naloženou byl jsem "za půlkou"
Recenze
62ku jsem ani nezkoušel nastartovat, i když motor by měl být 1500 km po repasi. Bohužel to není původni motor ale M63kový. Koupil jsem ji i s papíry na přihlášení v EU, tak jsem zvědav, jestli se mi povede dostat značku. Celkově je 62ka v horším stavu než ta moje 72ka, ale jen dočasu.
23.1.2010 - po 24 hodinovém řídícím maratonu sundávám M62ku z vozíku. Moje služební oktavie ukazuje trip 1750 Km. Teploměr nádhenrou teplotu -18 ( v Polsku těsně před Hajnowkou bylo -29). Kromě motky jsem si přivezl lehčí omrzlinu pravého malíčku.
3.2.2010 - sundána lodička a převezena ke kamarádovi. Zítra ji začne brácha řezat a vařit nové plechy včetně ohýbání veškerých hran dle původních plechů.
31.3.2010 - 62ka je komplet do šroubku rozebraná. Rám zespodu shnilý na příčce. Motor bere brácha a postará se o něj. Zbytek dělají mí kamarádi Fusťa a Fred. den po šlahačce jde poslední zbytek plechů na pískování. Musím sehnat zadní tlumiče - poraďte kdo víte kde - repliky či originál,je mi to jedno.
10.9.2010 motorka korm zdniho blatniku a nadrze je vyvarena , vykytovana, vybrousena a v zakladu. O vikendu se chysta na zadni blatnik - ten byl takj sezrany ze na ohybacce musime udelat cely novy. Zaroven se bude delat nadrz a sajda ktera je zpola vyvarena. Se mi zda, ze to nebere konce . Snad to ted pujde rychleji.
5.10.2010 - motorka komplet vyvarena vybrousena a v zakladu. Ted se vyšívá na loďce. Shanim zadí náboj s bubnem . je to celek - můj je prasklý a neopravitelný. Později přidám foto.
Klasický oř východu Hezkej, ať je brzo jako novej
Kam až je člověk schopen jet? Jsi fandou a to je dobře.At se Ti práce daří,10 b.