Motorku jsem koupil za účelem přestavby. Na svou dobu je motor dobře konstruován a při dobrém seřízení podává dobrý výkon.
Recenze
V roce 1988 nebyla možnost výběru motorek a o enduru ani nemluvim. Číza k přestavbě byla jak stvořená a po roce bylo hotovo. Vycházel jsem výhradně z tuzemských dílů, př. světlo - Fiat 650 a 850 tachometr, blinkry - Trabant, zrcátka Wartburg atd. Nejvíce práce mi dalo koleno výfuku a přední kapotáž. ČZ-yamaha je vyšší o 8 cm díky pérování vpředu Jawa 350, vzadu Simson S51, to bylo pro Enduro nevyhnutelné a ukázalo se že, i dobré řešení, když jsem k tomu ještě převrtal motor tak to byla motorka podle mého.
Na tou dobu a možnosti paráda
Že se Vám to, přátelé, některým zdá příšerné? Hodnotit ve 21.století něco, co vznikalo v minulém století za československého bolševizmu ... Tehdy nebylo moc co v obchodech koupit, enduro motorky se sice v omezené míře v ČSSR vyráběly, ale výhradně šly na prodej "za železnou oponu". Tak ti šikovnější z nás tedy "bastili". Tohle je pěkný amatérský výtvor (a i pěkně popsané složení jednotlivých dílů). Vyjadřuji obdiv a chválím výtvor z roku 1988
Příšerný bastl
je to strasne
tak to je hoodně pěkné nejde dát něco jiného než 10