S druhou světovou válkou k nám přišlo i leccos dobrého. Například motocykly BMW R12.
Výška jezdce: 186 cm
První dojmy - Okamžitě mě uchvátila ovladatelnost. Zatím jsem s tímto typem jezdil jen se sajdkárem a nikdy jsem si nevyzkoušel, jak krásně je tento nízký stroj přilepený k vozovce. Při rychlosti klusu s ním jdou dělat už slušné náklony. Bezvadná je také akcelerace - není divu, když mám v hlavním převodu hrušku a talíř určené pro provoz lehkého sajdkáru.
Motorku bych doporučil pro - Pro milovníky BMW designu, kteří si rádi občas ušpiní ruce.
Recenze
V listopadu 2005 jsem získal téměř kompletní motocykl za renovaci stejného typu do Jihočeského motocyklového muzea. Od té doby jsem na motocyklu různě intenzivně pracoval a po více než sedmi letech - 1. 4. 2013 konečně dokončil renovaci a prvně projel. Velmi si stroje vážím, protože za sedm let jsem do něj investoval pěkný kus práce a navíc jsem se snažil používat minimum replik. Jsem pyšný hlavně na původní civilní blatníky, na kterých jsem se pěkně vyvztekal. V budoucnu bych rád ještě připojil sajdkár Steib ve tvaru vzducholodi Zeppelin.
Je tu červenec 2014 a já mám dokončenou sajdu Steib 28, která se vyráběla v druhé polovině třicátých let. K motocyklu sedí skvěle a dokonce i historicky, protože její úplně první lak byla wehrmacht polní šeď. Myslím, že se tedy dostala do Čech coby okupant a už tu zůstala, takže zřejmě stejný osud, jako měl motocykl, který ji odteďka bude všude vozit s sebou. A že jim to spolu sluší! 25. 7. s touto nádherou vyrážím na svou vlastní svatbu do Španělska. Doufám, že nevěsta tak krásné sajdě neodolá a řekne své "Sí" i na dlouhou cestu zpět
Šmarjajosef, to je nádhera!!!
bože to je nádhera - jak letadla z I. světový, musí tak i znít.
Tak tohle je velká paráda
nádhera, výborná práce
Nádhera . Přeji hodně spokojených kilometrů .