renocar_duben



PROFIL MOTORKY

BMW R 12 1940 (1940)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Jilmoň
Vloženo 14.2.2010
Aktualizováno 14.2.2010
Zobrazeno 6 711x
HODNOCENÍ PROFILU OD 15 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Písková erdvanáctka z muzea, ke které jsem právě dokončil sajdu.

Více fotografii

Výška jezdce: 186 cm

Recenze

Motocykl patří Petru Hošťálkovi a je z expozice Jihočeského motocyklového muzea v Českých Budějovicích. Já k němu renovoval a dodal sajdkár, který jsem si připravoval ke svojí R12. Ta ale dostane civilního Steiba "Zeppelina". Tahle R12 také neměla zadní část zadního blatníku, původní karburátor, měnil jsem také část skříně zadního převodu, opravoval přední vidlici, a pár dalších drobností. Zatím ještě stále není pojízdná, zdá se, že je slabé magneto, pálí si jak se mu zlíbí, ale už mi zahrála! A je jí opravdu radost poslouchat! Nejspíš jí budu mít na letošní sezónu k dispozici, takže s ní absolvuji pár srazů. Za tu sajdu a práci na motorce jsem dostal torzo BMW R2, které mám taky v profilu.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
hans.41
hans.41 napsal 15.08.10 v 12:16

Tak ať to pěkně šlape , pokuď chceš navštiv tyto stránky http://histor.ws/bmwr12/ co se týče bmw r-12 tak není nic komplexnějšího a lépe zpracovaného než tyto od Dietmara Nixe.

Jilmoň
Jilmoň napsal 14.08.10 v 21:46

Děkuju za rady! S tou magnetkou máš recht. Svědčí jí malej odtrh a prošlehlá je taky. Už je na převinutí u Pudy, ale už dva měsíce!!! Mám tam klasickej převod 11/57 a rychlejší bych tam opravdu nedával, je to tak akorát.

hans.41
hans.41 napsal 30.07.10 v 09:51

Jo ten karbec , pozor na trysky mají být 35,65,70. přičemž hlavní může být i 75-ka ale je lepší ta 70-ka.Na magnetu je potřeba držet malý odtrh aby lépe nabíjelo(tak 0,3 je akorát),pokud by po zahřátí po nastartování motor začal jít nepravidelně nešel za plynem a dusil se ,je možný že máš načatou cívku v magnetu při proměření sice je průchozí, ale po zahřátí přestane dávat.Spotřeba se sajdou je mezi 5-6 litry při rychlosti 60-80km/hod.Při rychlém převodu se sajdou si vezme víc protože budeš v kopcích častěji řadit.solo převod-14/57 ,side 12/57, WH-side 11/57.

hans.41
hans.41 napsal 30.07.10 v 09:33

No nesmyslný šikmý boční vývod tachometru? Tak to se asi jedná o tacho do lampy noris používané např. pro zundapp ks 600, nahon je veden šikmo bočně z lampy po pravé vnitřní části vidlice, určitě ho dobře vyměníš za vhodný pro bmw .

Jilmoň
Jilmoň napsal 27.07.10 v 00:12

Čoveče, Portorico, chápu, jak to myslíš, ale když ten stroj našlápneš... ten zvuk tě dostane do takový zvláštní křeče, že prostě musíš. Musíš nasednout, vzít za ten fofrklacek, zařadit jedničku jak u auta, otočit tim chrchlajícím heftem a pořádně se projet! Ten stroj se s tou neodpruženou sajdou i rámem nááádherně vede! To sedí na silnici jak přibitý a zatáčení a smykování jde jak pomásle! To s Dněprem už bych lítal po dvou kolech a v očích smrt, ale tohle prostě dřepí. Horší je to pak když přijdou rigoly nebo jen zaplátovaná silnice, to je kostitřas. A ještě k tomu, když se rozchrastí veškerý ty blbinky, co jsou na tom navěšený Ale to k tomu prostě patří. A ta převodovku jak zpívá! Přímý ozubení, jen čtyřka má šikmý... no vzadu s hruškou a talířem to zpívá takový duety, že si má člověk občas i chuť kňourat s tim

Více komentářů



TOPlist