Poslední info: Vývoj se pohnul jiným směrem. Začal jsem dělat vlastní válce a konečně se dostavila spokojenost s cestovním tempem pionýra...
Ovšem ne nadlouho. Možností je spousta a tak jsem se vydal do nových vod...
První dojmy - Sotva chytil první šponu tak jsme vyletěli do pole.
Recenze
Barva motocyklu:
6401 CSN žlutá(používala se policejní Jawy 350/634) a 6003 krémová bílá
Evo 4 - jaro 2017
70ccm motor neposlouchá a tak ho načas vymění zase seriovka.
Je to trochu divná "seriovka",jiná,odlišná,říkej tomu jak chceš.
Brzo začnou přibývat ještě divnější fotky
Evo 3 - podzim 2016
Motor 70ccm. Strašný práce. Ještě by to měl někdo donutit jezdit.
Evo 2.
Muj 2K válec dle dobových návodů v 60ccm. Upravená hlava.
Otáčky do 8500 ot/min,síla,spokojenost...
Cestovní rychlost 90km/h s převodem 14/55
-Origo 100mm klika
-VAPE pionýr
-Origo výfuk
Krátký výčet úprav EVO 1:
-Přečasovaný dvoukanálový válec- 5.5HP(v 8700ot/min)
-Snížená hlava 5.6ml -10:1
-Klika utočená 90mm+výplně do karterů,alternativně klika
origo+podkova
-upravený seriový karburátor 18.2mm ovál
-ložiska FAG,
-gufera fluorkaučuk/vinil
-Ferodo lamely
-rezonanční vložka do seriového výfuku
-3Q převodovka s lepším pilovým diagramem
-CDI sestava +hallka - Chong
To je asi tak vše,doufam,ze se budou první fotky líbit. Do fotek přidám i graf z motorové brzdy válce.
Válec je upravený od Stejskyho( web: jawa50speed.wz.cz ) a fotka grafu je také z jeho webu...
Kompletní elektronika pochází ideově od Tomáše Brožka - www.btelectronic.sweb.cz
Je namontována,odzkoušena a funguje bezproblémově.
Doporučuji na sériovku!!!
Zajistila klidný chod motoru a perfektní startování.
Nesnese vysoké otřesy.
někdo musí být ten průkopník tak ať se daří
Klobouk dolů, podobný pokusy jsem, před téměř čtyřiceti lety, dělal taky. Ale nejelo to, a když, tak blbě.
Super Fíkus
Zajímavé...