PROFIL MOTORKY

Honda CBR 600F (1988)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Criton
Vloženo 3.11.2009
Aktualizováno 13.9.2010
Zobrazeno 1 374x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Mám ji na naučení (na 50sátkách toho člověk přeci jen tolik nepochytí), zatím si na sebe zvykáme!

Recenze

Moje první "motorka" (nepočítaje fichtly, simsony a babety...). Dlouhou dobu jsem přemýšlel o koupi dopravního prostředku na jedný ose, při cestování v autě a zvuku kolem projíždějící mašiny se mi svíraly pěsti a touha byla větší než rozum! Dlouho jsme promýšlel jakou motorku bych vlastně chtěl - silnice, naháč, chopper, enduro... Popravdě musím říct, že u mě zvítězil chopper, už sem si plánoval, jak si nechám narůst "ZZ Top" vousy a k tomu přidám pořádnej pivák, v představách jsem se už celej v černý kůži proháněl na čemsi ve stylu Reno Raines z Odpadlíka.

Bohužel (a nebo bohudík) mi rozpočet, který sem si vyhradil pro motorku koupi bubláčka nedovolil - přeci jen to měla být moje první motorka a nechtěl jsem do toho vrazit až nějak moc - raději se vyjezdit a pak si pořídit něco lepšího... Při brouzdání internetem mi do oka bouchnul izerát Honda CBR 600F Cena 10 000,- Cože? Tak že bych si přeci aspoň z poloviny vyplnil svoje přání posadit se za řidítka něčeho silnějšího než 3,5KW u Simsona?

Volba byla jasná, půjčil sem si od známého Tranzita a hurá do Prahy pro mojí budoucí lásku (myslim, že cesta Fordem by byla na hodinovou story :o)) ) Při příjezdu na místo setkání jsem se dozvěděl další věc - motorka po zimě (údajně!) nestartuje! Takže buď koupit zajíce v pytli a nebo jet domů s prázdnou. Přeci jen to nebyla taková investice, abych na tom vykrvácel, tak jsem si Žluťáska odvezl.

Po dvouměsíčním chlácholení kamarádů automechaniků jsem raději předal stále nestartující motorku do odborných rukou motoservisu. Samotný problém nestartování byl v snímači polohy klikovky (to by nebylo až tak drahý), jenže během pokusů opravy mi kamarádi rozbili regulátor dobíjení (+2500kč), další investice do oleje, svíček, filru... No, nakonec se částka i s prací vyšplhala na 8000,- Ale najednou předemnou stála motorka - moje motorka! Peníze se v tuhle chvíli neřeší!

Takže konečně něco o Žluťáskovi: Rok výroby 1988, vodou chlazený čtyřválec s výkonem 66KW, na můj vkus moc uzká obě kola (v zátáčkách se bojím víc klopit, přeci jen už je hrana docela kousíček...), břední brzda celkem OK (ale nemám s čím porovnat), zadní mi ovšem připadá, jako kdyby vůbec neexistovala! Roky se na týhle babičce bohužel podepsaly i na plastech! Slávu na srazu s tím neudělám a kdejaká kočka se po mě na ulici asi taky neotočí - stále si ale říkám "Ty vogo, je to moje první motorka"! V TP psaná maximálka 230km/h, odzkoušených mám "jen" 210 - přeci jen mám zatím takovej zdravej respekt ze dvou kol :o))

Bohužel jsme si s babičkou spolu letos moc neužili díky celkem pozdní koupi a pak velice protahovaným opravám... Máme spolu zatím okolo 800km, hned na jaře si ale skóre vylepšíme!

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
DuFyS
DuFyS napsal 10.04.11 v 12:11

Krásné žluté CBR Ať slouží

SmokinCBR
SmokinCBR napsal 20.08.10 v 13:23

mimochodem nevadi, ze je stara - vetsinou je to v rukach... a kdyz ukazes par litrum zada, prestane te srat, ze se za tebou nevotacej slapky a ze na srazech kolem tvy masiny nelezou krutoborci.. a poloz uz tu sekeru, sic si ublizis

SmokinCBR
SmokinCBR napsal 20.08.10 v 13:19

solidni hurricane... uz se moc nevidi :)

welli_MB
welli_MB napsal 23.07.10 v 14:21

ať jezdí, vosa jedna žlutá

mrtvola2
mrtvola2 napsal 05.11.09 v 15:23

super koupě,za ty prachy...tak užívej ve zdraví

Více komentářů



TOPlist