Klasický cestovní cruiser, velmi dobře vybavený již od výrobce
Výška jezdce: 174 cm
Recenze
bejvalka.Po krátké pauze, kdy garáž zela prázdnotou jsem začal pošilhávat právě po Kavě 1500 v provedení tourer.Jednak se mi líbilo její praktické vybavení(kufry, plexi, plotny i pro spolujezdce...), ale hlavně jsem ulítlej na symetrii.A když se člověk podívá zezadu a z boků na klasika a na tourera, je rozdíl nebetyčněj.Motorku jsem kupoval ojetou, dovoz ze Švícar, opravenou po lehké kolizi.Majitel byl zručný šikula a dal bajku netypický lak a několik praktických doplňků z antikora.Motorku jsem kupoval časně z jara a na zkušební jízdu jsem se nedostatečně oblékl.Navíc měla po zimě značně podhuštěné přední kolo čehož jsem si nevšiml a tak jsem byl ze seznamování značně vymrzlej a vyvalenej Stačilo však chvíle údržby a začala sloužit k plnné spokojenosti.Motor slušně táhne a i se sériovými tlumivkami má slušný zvuk, který při dlouhých štacích zbytečně neunavuje hlukem, přesto však jeho dunění vyvolává spokojený úsměv na líci.Plexi plní svou funkci dobře, jen kdyby se mu vyhýbal hmyz, bylo by to super.Při cestování ve dvou jsme na motorku naložili co jsme chtěli.Při jedné tour do Alp se nám dokonce podařilo na zadní nosič vtipně a hlavně maskovaně umístit cestovní kufr s kolečky a rukojetí.Nevšiml si toho nikdo do chvíle, kdy jsme jej sundali, vytáhli rukojeť a podobně jako na letišti jsme odkráčeli od motorky do hotelu Nedokážete si představit ten úžas a následný výbuch smíchu přihlížejících kamarádů.Je pravda, že boční kufry jsou nadmíru praktické a hodně objemné.Nosiče na nich jsme snad nikdy nevyužili, byly jen pro okrasu.Jízdní pozice je jak se patří na tuhle kategorii uvolněná a pohodlná.Partnerka na komfort sedla spolujezdce vzpomíná dodnes.Přední dva kotouče odvádí svou práci poctivě a při spolupráci se zadním kotoučem je brzdný efekt přesvědčivý.Nicméně šla motorka po sezóně z domu, jelikož jsem se nacházel v jakémsi motorkářském tápání, které jistě znají mnozí z nás.Prostě jsem nevěděl co za motorku by mi tak nejvíc sedlo a vyhovovalo.Zajímavé je, že když si pro ní přijel nový majitel, udělal jsem na ní poslední kolečko (cca 1 km) a vše bylo v pořádku.Zakrátko mi však nový majitel volal, že se cosi vysypalo na druhém válci Nebyla to moje první Kawasaki, známý měl na Nomádovi později podobnou zkušenost a to jsou skutečnostri, které mne od spolehlivosti se značkou Kawasaki spíš odrazují.
krásná
Ahojky
jsem začátečník mám ji teprve víc jak rok a nemám k tomu manuál.
Jenom mě zajímá na kolik mám nafoukat přední a zadní pneu.
předem děkuji za radu Zdeněk
...vymazlená mašina...zaslouží desítku
Skvělý stroj , za 10b.
Jo, to je teda paráda!! Posílám zaslouženou 10 Ahoj