Konstrukcčně jednoduchá, spolehlivá, ale pro pořádného chlapa
Výška jezdce: 183 cm
První dojmy - Než jsem koupil patnáctku, tak jsem jezdil VN800 a přátelé. . . To je jiný svět. Motorka je masivní a na moji ne moc křehkou figuru akorát.
Motorku bych doporučil pro - Pro milovníky jízdy na mohutném stroji, co jim nezáleží na značce a mají trošku fyzičku. Nedoporučil bych to pánovi, co si na stará kolena chce splnit sen. Je to fakt teletina
Recenze
Přátelé, tahle mašina mi byla přidělena.
Před patnáctkou jsem jezdil na osmičce a to je proti tomu, bez urážky hračka. Koupil jsem ji přes kamaráda, co mu zase jeden chlapík dlužil peníze, tak byla cena o něco přívětivější, ale obratem ruky to skončilo v údržbě. . . To je jiný příběh.
Když přesedláš z malý holky na tuhle slečnu, tak jseš v jiným světě. Je to kopie HD, takže není nikterak obratná, spíš těžkopádná, opravdu to chce fyzičku, ale odměnou za to je mnohem krásnější pocit z jízdy. Motor táhne jako náklaďák a celkově si mnohem víc užíváš.
Mašinu mám 5 let a nikdy mě nikde nenechala. Jak se říká, že Kawa bere olej, tak za mě teda. . . Ani ne dcl/1000km
Byl jsem na ni na Grossglockneru a ani tam nezaváhala.
Na co si dát pozor - je to velký motor a k tomu dvouválec, takže se připrav na to, že budeš dělat, co sezónu baterku. První tři sezóny jsem kupoval každý rok baterku, teď ta poslední se mnou pojede třetí rok. Přitom přes zimu nechávám baterku v bytě
Brzdy jsou fakt slabota. Od té doby, co mi na to kamarád sehnal závodní destičky, tak ta motorka začala brzdit. Stejně si myslím, že by předek snesl dva kotouče
Říká se, že je to krám, za pět let mě nikde nenechala, stačí se starat a nechovat se k tomu jako idiot.
Je to technika krále klacka, ono se na tom nemá v podstatě co podělat
Pěkná, klasiku mám rád. Ať Ti dál slouží a dělá radost.
Supr stroj.
Paráda
Zajímavá
Krásny cruiser. Veľa šťastných km