Pro mě už veteránská srdcová záležitost. Renovace stála hodně práce, času a peněz. Ale výsledek se opravdu zdařil, neboť posuďte sami...
První dojmy - Když mi bylo těch 15 let, byla to přeci jen o proti pařezu 555 o trochu jiná mašina vice točivej motor, vetší nádrž, dvou sedlo, celkově vetší a jinak konstruovaný stroj.
Recenze
Dříve jsem proháněl po dědovy zděděnou jawu 555, kterou dosud vlastním. Postupem času se ke mě dostal pionýr typ 20 byl s papírama, renovace a originál stav byla jasná volba... V červnu 2007 začala rozborka a většina peněz z prázdninové brigády putovali do renovace, vůbec mě jich nebylo líto, je lepší si postavit pěknýho veterána kterej vám bude dělat radost, než utrácet za blbosti.Hodně jsem se rozhodoval jestli nechat plechy na kolena, nebo sportovnější provedení typ 21 pro který sem se na konec rozhodl, protože na něm stejně za dešte jezdit nebudu a v zimně už vůbec ne. O vánočních prázdninách 2007 bylo hotovo, umístil jsem ho do jedné místnosti doma a čekal na jaro. Mezi tím jsem úspěšně udělal řidičák abych mohl s tímto klenotem vyrazit na cesty legálně. Pionýr má od renovace najeto 6150 km, jezdil jsem na něm i delší vyjížďky na celý den, také pod stan a na srazy. Chovám se k němu jak nejlíp to jde, žádný škrábance a polní cesty. Posledních pár let mi přináší radost a projížďku jen tak na neděli po okolních vesničkách jako odreagováni za pěkného počasí. Postupem času kdy jsou k dispozici větší motorky v garáži a výlety už také přesahují přes stovky kilometrů za den, tak se roční nájezd na tomto pionýru zmenšil. Přeci jenom mě je už také líto ho brát do běžného provozu jako dříve, ale obrovskou radost mi bude dělat nadále i přes to, že má v garáži větší a silnější kamarádky .
moc pěkný stroj
, a dobrá práce
tak ať ti dělá jenom radost
skoro mi slza ukápla já měl 05 s plechama
moc hezké to máš
si šikovný