renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Motoscoot New Pionýr (2007)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Frantas
Vloženo 30.8.2009
Aktualizováno 27.3.2010
Zobrazeno 7 006x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 10 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
jawbet
jawbet napsal 11.09.18 v 03:18 10b.

Orgovany
Orgovany napsal 27.03.10 v 14:41

Pěknej stroječek , dám ti za něj 10 bodeček !
Mrkni na ten muj .

Frantas
Frantas napsal 21.09.09 v 19:00

Mno hele, zapalování můžeš použít starý, a karbec dát si myslim lepší musíš. Ale ještě bych se poptal někde na foru jak je to s těa karbcema. Já jsem musel nádrž poposadit vejš.

!JEZDIM SOCKOU! (prodáno)

Evžen_Oněgin
Evžen_Oněgin napsal 21.09.09 v 11:34

Na tu continentálku jsem zvědav.. Ta mišelka je na okrsku jak dělaná, zvládá parádně asfalt i polní. Je to focený hodně z blízka, tak působí jako drapák, ale je to spíš na asfalt. Hele tak ty jsi kupoval i jiné c.d.i. zapalování? Kolik stálo? Já chci koupit ten motor na dirtbike.cz a bez nového karbece to taky nepůjde. Cos všechno teda vlastně měnil, aby to šlo?

Frantas
Frantas napsal 21.09.09 v 09:29

Jinak blinkry pěkný, styl intrůdr. ale zadní guma, jako by si řikala o polní ceztu , ještě dneska se pokusim sem hodit svojí pneu.

Frantas
Frantas napsal 21.09.09 v 09:22

Hele, já měl taky na motoru 12V zapalování, ale na stroji 6V. Ale neni problém celé zapalko přehodit, sice mě nešli vůbec povolit šrouby co ho drží (číňaňi to asi zatáhli bzduchem ) To zapalko drží dva šrouby, já to měl na dvou křížákách (jeden dole, a druhej nahoře), to zapalko slouží i jako kryt rozvodovýho řetízku, takže pozor, ale neni problém.

Evžen_Oněgin
Evžen_Oněgin napsal 20.09.09 v 21:28

No pár drobných závad samo bylo, ale je to tak úžasnej stroj, že bych ho za nic nevyměnil. S tím kotoučem dopředu je tu možnost vzít díly z Yuki 100 smile. Popřípadě se dohodnout s motoscootem, tam by to určo zvádli za snad rozumný peníz. Ostatně narvali to už na black death a funguje to. Já jí výhledově dám, ale opravdu výhledově. Je to takovej stroj na hraní. Teď zjišťuju jak je to s tím 125 ccm motorem a našel jsem jeden problém. Mám 6V verzi a všechny motory jsou 12V. To znamená vyměnit regulátor napětí, přerušovač, baterku a žárovky a nevim co ještě. Snad nic. Napadá tě ještě něco? Ty's měl asi origo 12 V verzi.. Jinak jsem se konečně dostal k těm fotkám blinkrů a nový michelinky dozadu, tak na to mrkni.. Dopředu mám nachystanou pirelku )))) , ale vypadá to, že ta stará origo ještě chvilku vydrží.. Otázka je, jestli to s ní vydržím já..

Frantas
Frantas napsal 13.09.09 v 20:30

Hele, motor má naprosto stejný úchyty, je to všechno tydle motory podle Monkyho..Jinak co se týče předělání toho motoru, tak mi koukni do některý diskuze, myslím že sem to už někde na foru rozebíral. Přepsaný číslo motoru nemá, dnes se sice neeevidují, ale je tam jinej typ, takže sem si musel zařídit evidenčku sám .. Jinak co ty a spokojenost? A nevíš náhodou něco o srazu JAWA NEW PIONÝR ?? A kotouč by se mi libyl, ale zatim nejsou finance, a ani nápad z čeho to vzít. A ani do toho nechci ňák výrazně investovat, pořádně ani nevím, jestli si hi nechám. Investoval sem do starýho pionýra (10 000,-) A to jen za motor, a nevrátilo se mi nic, takže od investic se držim dál..

Evžen_Oněgin
Evžen_Oněgin napsal 11.09.09 v 15:32

Jóóó, ještě mě napadlo, nezvažuješ předělávku na přední kotoučovku? To by výrazně pomohlo.. Pokukoval jsem po ní na Black deathu..

Evžen_Oněgin
Evžen_Oněgin napsal 11.09.09 v 15:30

Paráááda!! Taky zvažuju předělávku na 110, ale motor TMEC. Byl problém tam namontovat ten 125 motor? Neměl startér? Co úchyty na rámu, byly stejný? Proběhl přepis do techničáku atd.? Ty řidítka jsou parádní a koukám, že taky zmizel ten plasto-kryt řetězu. Už ho mám taky uškublej v uchycení. Přidělat blinkry vzadu do plastu je supr nápad, já to vyřešil uchycením pod nosič, fotku dodám..



TOPlist