Moje první mašina s kterou můžu už konečně na silnici. I když je z roku 1973 s novým kabátem vypadá snad slušně. Přestavba trvala asi měsíc a cenově nebyla tak nákladná.
Recenze
Doteď sem blbnul pouze v terenu a všechny motorky byly stejně tak ČZ. První byla 175/487 a později na otcově 250/513. Ta 513ka má na svůj věk neuvěřitelnej výkon. Takže přechod na motorově upravenou 125ku je pro mě trošku krok zpět... bohužel.
Do provozu jsem vyrazil teprve tento týden po TK mašiny takže cestování, srazy a ostatní zkušenosti začínám sbírat.
Motor ze 175 tam nejde dát,ne?Dává se tam jen válec nebo se pletu?
Nádherná práce taky plánuju koupit čz 125 dát tam motor ze 175 a vzhledově to trošku upravit.Prosímtě s čeho je ta zadní kapotáž ?? a když jedes na technickou tak to asi musís hodit do oreginálu pokut nemáš známí vit ? předem moc dík
Zdarec,premyslimo necem podobne..kolik to sviští s tim motorem ze 175?
Pneu jsou - přední Michelin 2,75/18, zadní Continental 110/80/18. Motor je 175/487, takže výkon přece jen trošku lepší, i přes to půjde v zimě na výkonové úpravy (tátova parketa). A ta zadní kapotáž ? Fotky trochu zkreslují. Těžko se budu pouštět do nějaké další úpravy, dokud bude počasí chci hlavně jezdit.
Moc pěkný! Už jen motor z něčeho jiného...