Krásná, ovladatelná, jako nová, hlavně je to funbike.
Výška jezdce: 184 cm
První dojmy - shrnutí po 7 letech. Krásně jsme si spolu sjeli. :)
Recenze
Po najetí prvních pár stovek km jsem samo spokojen. Zátah se nedá s KLE 500 srovnávat a zatím plně dostačující. Velice příjemný je pocit když se za ni veme že by i šla na zadní. Protože tam mám laďák co tam původní majitel koupil tak si ho užívám. Neznal jsem co je jezdit s laďákem a když se vyndá homologační vložka tak to good. Do 5 tis to duní a pak do 8 tis začne zpívat. Jezdit bez vložky dálky asi ne alo okolo komína je to krásnej pocit. Jízda - lépe ovladatelná a požitek z jízdy :D Když se teprve zžíváš tak ji krotíš a to je zajímavej pocit. Díky turist plexi pohodová jízda i ve 130 km/h a to mám na helmě štítek. Brzdy - zatím zjišťuji a nechci psát nějaké okopírované zázory. Trochu se mi zdá že se vlní na nerovnostech při táhlém projíždění zatáček. Ale to může být můj suběktivní názor a je to o mé nezkušenosti.
Po roce ježdění jsem si dovolil něco poznatků přihodit.
mé pocity při sklápěmí do zatáček a nervozitě zmizely po výměně zadní pneu. Byla to vyjetá ploška. Teď padá do zatáček krásně. Versys je jak jsem již napsal funbike. Posez vzpřímený žádný ohlý záda. Díky krátkýmu rozvoru je motorka velice dobře ovladatelná. díky krátké převodovce jde krásně za plynem. Problém je že schází 7 rychlostní stupeň. Stále ho tam řadím. Na delší cestu by se hodil. Motor jemné vibrace žádný problém. Já bych ale zvětšil obsah ( 900 ) a trochu protáhl rychlosti. To by bylo podle mého gusta. V poslední době jsem si vyzkoušel Tiger 900, TDM 900, Fazer 600, V-Strom 650, Hornet 600. Když bych měl porovnávat tak 6-skovej čtyřválec zajímavý, ale na mne malý musíš jezdit v otáčkách a ne tak pohodlnej posez. Tiger je velká motorka. Tigra nebo GSo bych chtěl jako další motorku na pořádný tripy. TDM delší rozvor větší objem je znát a delší rychlosti to vše pro delší cestování a myslím že nad cca 400 km je lepší volba. Je tam ale horší ovladatelnost a není tam hravost Versysu. To podobné je i u V-Strom až na motor ten má delší rychlosti a tím nemá takovel zátah. Brzdy jsou u V-Stromu podle mne slabší než u Versyse. Je to ale cestovní enduro, který při dobrým obutí může jezdit ALL-route. To Versys nemůže to je opravdu velice dobrá motorka na asfalt.
Co mohu zatím napsat je, že vždy když zapůjčenou motorku vrátím tak se teším na Versyse. Jeden můj kamarád říká, že je Versys ovladatelnej jako kolo a já mu dávám za pravdu. Zatím jsem nejel na podobně ovladatelným motu.
Tak přišel okmažik a já musím napsat že není pravda že se těším zpět na Versyse. Motka která to způsobila je Ducati Multistrada 1200S. Projel jsem se cca 50km a to je mazec. Jede ( 150 koní a 118 Nm ) a brzdí ( 4 pístkové Bremba ) a ovladatelná jako Versys. To je motorka kterou bych chtěl ale 470 klacků je masakr. :(
poslední věta je krásná
tak budeme šetřit
Jestli budeš mít chvilku, tak koukni na mojí
Martine, svody jsi vyleštil moc hezky, jen jsi je nemusel brát u kebule tak moc do modra
pekna, povodne som aj ja chcel oranzovu
pekny Leo za 10b
Martine buďme korektní, DucMS se Versysu v ovladatelnosti nevyrovná ani náhodou...