renocar_duben



PROFIL MOTORKY

KTM 620 SC (1997)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník juras
Vloženo 7.4.2009
Aktualizováno 5.10.2009
Zobrazeno 4 369x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Hodnocení motorky
Nalezeno 35 záznamů


Obecné

Motocykl mám: Ojetý
Pořizovací cena: Neuvedeno
Silné stránky

super vzhled, výkon, krouťák už odspodu, brutal zvuk,oproti originálu mnohem užší stavba, lehčí a ovladatelnější

Slabé stránky

stále těžší než 520, na motarda chyběla 6ka aby se netrápil motor, úzké sedlo s plastovými boky od španělské inkvizice!! po 100 km na silnici nebyla poloha, která by nebyla vyzkoušená, velké vibrace

Moje úpravy

úprav až kam...a moje až na pár drobností také ne, vesměs práce pana mistra Honzy Mrázka:

hliníková nádrž pod sedlem místo airboxu (7,5 l) + malá boční (kvůli samospádu) s přepadem zpět do velké + podtlak. čerpadlo na palivo z Husaberga, komplet nový podsedlák, carbonkevlar. vzpěra a držák předních plastů, to samé boční kryty a spodek sedla, vzduch. filtr pod sedlem, plasty asi z ktm 520, výfuk Made by "doma"- vzhledem k jeho průměru na volnoběh pěkně duněl a při jízdě pod plynem neskutečný rachot!!

Předělaná lanková spojka na hydraulickou, páčka na 2 prsty zn. Magura ze sjezdového kola a u motoru držák + zadní prasátko z VW Golf I z jedné strany zaslepené- šla lépe než u 520!!

Dále vyřazen termostat (velký odpor pro cirkulaci chlad. kapaliny) a také dlouhý okruh chladiče.. + další drobné úpravy..

2 sady kol- orig. enduro kola + motard 17" Rex Felgen + plovoucí kotouč 320 mm a zadní zubatý zn. Goldfren

Motor

Spojka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Průběh výkonu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Vibrace
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Převodovka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Mechanická hlučnost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Zvuk
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spolehlivost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spotřeba paliva l/100km 0
Spotřeba oleje l/1000km 0,2

Podvozek

Možnost nastavení
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Těsnost tlumičů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Tuhost rámu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Jízda

Sport
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Město
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Terén
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Zázemí

Ceny náhr. dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ceny servisu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Servisní síť
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Dostupnost dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Nabídka doplňků
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Servisní intervaly
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Terén

Brodivost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Výška
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ochrana motoru
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Skoky
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Cestování

Pohodlí jezdce
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Možnosti uchycení zavazadel
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ochrana jezdce cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Dojezd na nádrž 100-130 km

Obecné

Moje závady co nebylo zalepený lepidlem na šrouby to vibracemi upadlo, ať to bylo jakkoli utažené..

vyteklý zadní tlumič, ale ten dal nádherně do pořádku pan Vrchota z Břilic


TOPlist