Moje velká červená kráska. Geniální motor nádhernej vzhled skvělá použitelnost. Prostě VFR !
První dojmy - První dojmy byly prostě úžasný. Byla to moje první velká motorka takže nadšení předčilo jakékoliv nedostatky. S odstupem času si říkám, že na začátek to asi nebyla úplně vhodná volba a na menší motorce bych si třeba některý věci osvojil dřív, ale všechno jsme spolu zvádli a po 5-ti letech vím, že jsem vybral dobře!
Recenze
Po několika sezónách v sedle VFR se jenom utvrzuju v počátečním nadšení z téhle motorky. Motoricky ji není snad co vytknout. Krásnej zátah odspodu až kam si jenom vzpomenete. Navzdory větší váze jde krásně do zatáček a člověk se s ní nemusí nijak prát. Cestování na VFR je radost a naložená jede snad ještě líp než sólo. Průměrná spotřeba na dovolených všude možně je cca 5.6 l což si dovolím tvrdit že při plně naložené moto a svižné jízdě je krása. Z počátku sem uvažoval o pancéřových hadicích ale postupem času sem se utvrdil v tom že duální brdzy plní svou funkci výborně. Momentálně mám obuto Dunlop sportmax roadsmart a na nich najeto cca 11 tis km převážně cestovním tempem a na zadku zbývá +- 2 mm. S touto gumou jsem naprosto spokojenej jak ohledně výdrže tak i přilnavosti za deště nebo v chladnějších dnech. Za dobu co VFR vlastním se neubránila menším úpravám a doplňkům za což i všem zúčastněným DÍKY . Přibyly padáky, držáky na kufry, vyšší plexi, nastavitelný páčky, zprovozněny vyhřívané gripy, scottoiler, progresivní pružiny do předních vidlí, 12V zásuvka a dál je v plánu spousta dalších věcí jako např. powercomander, přešité sedlo a tak dál podle finančních možností.
Pěkná .
To je dost, že jsi dolnil fotky z rodiného honda ganu
Díky nemám v plánu měnit
hezky cestovatelsky stroj, at slouzi i dal
koukám že jsi jel letos Chorvatsko moc pěkný fotky a jak jsi s pokojenej s tím plexy??