Moje první silnější motka a vlastně i první opravdová motorka. Předtím jsem lítal na fíkovi, ČZ 175/470, ČZ 180 cagiva a pak přišel tenhle skok. Nebyl jsem teda total lamič, ale tahle mašina byla o x tříd výše.
Recenze
3. února 2009 je ten posvátný den, kdy můj posvátný zadek osedlal konečně pořádnou motorku. Dost bylo Jawiček a Čezetek. Japonečka byla koupená v Hradci Králové u Havrdy. Takže nová motka = zajíždění. Na ty 4000 otáček jela 90km/h, což se dalo a zajetá byla docela rychle. Máme spolu za sebou sezonu 2009 a byla to fajn sezóna. Motorka super, chová se přesně tak, jak od ní očekávám, je dost pružná, co se týče jízdních stylů a zvládli jsme spolu i pár krizovek. Spotřeba je k pěti litrům, kolem 3000 otáček mi vibroval pravý boční plast, ale už je to ok. Na motce mám padáky, koupil jsem brašny, tankvak av lednu 2010 také kufr. Objem zavazadláku je teď cca 100 litrů. S Japonečkou počítám ještě tak na dvě sezóny a pak bude asi change :D. Uvažuji o Suzuki GSF 1200S Bandit. V každým případě bych s Japonečkou chtěl letos nebo 2011 vyrazit do Grécka .
viva LA slavia
viva LA kawasaki
Povedena motorka. Kawicky elegantni a pekna barva!
Děkujeme za komentář. Tvoje je také krásná, každá má své kouzlo. Takže s námi v sezonu počítej!! Přejeme mnoho štastně najetých km!
Přeju hodně kiláků bez nehody , ale za tu kacířskou myšlenku, že to vyměníš za bandita nemůžu než dát o bod míň...takže devět. [lol] [lol] [lol]
Když řadový dvoubuch tak jedině od Kawy ještě by to chtělo laďáčky "double IXIL" za 10 bodíků kratkou zimu a pohodovou sezónu
Tak jsem se konečně taky dočkala Příští sezonu mám cestu do Hradce, tak můžeme dát kafčo