Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | 105 000 |
dlouhá vidle - perfektně drží stopu, dá se řídit jedním prstem jedné ruky.
Spolehlivá, vždy dojede a vždy odjede. Bezúdržbový kardan.
dlouhé vidle - no zatáčí se s tím tedy hrozně, chce to oprvadu cvik. Kdo na to přejde z normální motky, bude nadávat jako čuňas. Je to daň designu.
Stylu odpovídá přístup. Ten je tedy ten nejhorší, co jsem zažil. K ničemu se nedostanete.
Nastavení karbeců na dlouhé zimní večery až do jara.
Moje úpravy |
tak výměna rolky vpředu a přidal jsem třásně na řidítka, udělal jsem si stupačky, kryty nádob na brzdovku, opěrku, brašny, snížené sedlo řidiče, ještě musím sedlo batůžka. Asi se bude pracovat na hlavním světle a kdo ví co přinese čas. |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 5.5 |
Spotřeba oleje l/1000km | 0.5 |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Pohodlí spolujezdce | |
Dojezd na nádrž | 250 ale s citem |
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování | |
Ochrana spolujezdce | |
Světla |
Obecné
Moje závady | tak první závada. Nešla potvůrka nastartovat. Chybu jsem našel po 2 dnech a byl to mikrospínač na spojkové páčce. Oprava jednoduchá, vyměnil jsem plíšky a promazal kontoxem. Opět startuje na první ducnutí |
---|
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly | |
Ceny servisu |