renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki VS 800 Intruder (1995)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Puppkinss
Vloženo 24.10.2019
Aktualizováno 20.1.2023
Zobrazeno 1 533x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Modrej vetřelec se spoustou chromu a je to čopr!

Více fotografii

Výška jezdce: 170 cm

První dojmy - Tvl to jede, to je tah, kurňa ten je boží, ta barva a toho chromu, motor do véčka, super brašny a ten zvuk, tvl já mám super čopra! To musíte pochopit, po dvou sezonách na 125 Rebelovi :-) , prostě paráda a ten pocit, no však víte jak to je , když jeden má novou hračku

Motorku bych doporučil pro - Introuš je vhodný pro každého kdo není přerostlej.

Doplňky na motorce - Doplňky - rolka, plexi, brašny

Recenze

Proč právě tenhle stroj? Prostě se mi odjakživa líbí čopry. A tenhle tak vypadá! Chrom, a že ho tam je , motor do véčka, brašny, plexi, další doplňky a hlavně, došáhnu z něj na zem. Prostě mi sedí jak hrnec na zadnici.
Zkušenosti pramalé, po čtyřech jízdách toho moc není, páč jsem z toho furt vykulenej. První dojmy - moto jede, brzdí, svítí, bliká, dělá zvuk, no prostě vše jak má. Pohodlnej posez, akorát na mou vejšku (170 cm). Ještě si na sebe musíme zvyknout. Zatím mám k "vetřelci" velký respekt, což se opačně říct nedá .
Tenhle kousek je "přiškrcenej" na nějakých 29,4 kw, původ z Rakouska. Každopádně ho nechám otevřít, je škoda nevyužít plnou sílu. Při jízdě jsem cítil, že by šel víc za plynem ale hold nemůže. Na co kouknu budou řidítka, jsou tam origoš a připadaj mi nějaký malý. Nechci rovný, plexi chci zachovat a vypadalo by to blbě. No a hlavně co nezbytnýho přidám budou rozhodně padáky.
Ale víc sem písnu až se s vetřelcem lépe poznáme .

21.12.2019
Tak první zkušenost s pověstným uložením baterie a jejím vyndáním.
Bedlivě pročítám návod, zkoumám videa a žádnej fígl nenacházím.
Najizdim tedy zadním kolem na cihly, aby bylo výše a byl prostor pro vyjmutí baterie. A jdu dle návodu. Odpojit mínus, pak plus, odd?lat viko, vyjmout baterii. U odpojení mínus začínám a zároveň končím. Tvl kde je ten šroub? Vidím jen ten z vrchu, který drží tu kostku uvnitř, jak později zjišťuji. Několikrát si lehnu, hledám, zvednu, nadávám, což trvá asi tak hodinu.
Pak návod nenávod, jdu na to opačně. Rozdělávám víko s nadějí, že třeba předchůdce prodloužil kabely. Neprodloužil. Zatlačuji baterii zpět a hele, koukám najednou na ten boční šroub co drží kabel. A pak to šlo rychle, mínus, plus, vyndavam baterii. Operace na 5 minut. Takže to ve finále není taková hrůza, jen stačí více podložit baterii aby šrouby koukaly anebo na to jít opačně.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
HV-Oro
HV-Oro napsal 22.04.20 v 23:02 10b.

Moc pěkná motorka

Brtnik01
Brtnik01 napsal 27.12.19 v 09:26

dobrý stroj

fatman
fatman napsal 31.10.19 v 19:39 10b.

Gratuluju
Nevypadá ...JE ! Je to chopper A parádní!
Ať Ti dělá jenom radost !

Bágio1969
Bágio1969 napsal 31.10.19 v 11:44 10b.

Hodně štěstí, dobrá volba.

johnykyblik
johnykyblik napsal 28.10.19 v 16:55 10b.

Myslím, že budeš spokojen, já mám emko 800. Jsou to dobré motorky, tak si to užij.

Více komentářů



TOPlist