renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki DL 650 V-Strom (2005)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník ferovychlap
Vloženo 9.10.2008
Aktualizováno 29.9.2012
Zobrazeno 2 093x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5

Popis motorky


Koupená jako nová v Německu 7/2006, k tomu originál Suzuki padací rám, kryty na ruce, cestovní plexi se stavitelným deflektorem, spojler pod motorem.
Po pádu 9/2007 nový lak - bílá perleť (Suzuki GSX-R). Původní barva - černý lesk.

Více fotografii

Recenze

Pár výletů po naší vlasti i po Evropě. Perfektní na dlouhé (delší) cesty. Díky relativně velké nádrži a nevelké spotřebě nemusím stát (sát) na každé pumpě jako kamarádi se "sportovnějšíma" motorkama. K tomu široké sedlo a pohodlný posed (můžu hodit nohy přes padáky a opřít se o bágly na zadním sedadle) a pak není problém ujet přes 1000 km na jeden zátah (z Ostravy do Splitu za cca 10 hodin pohodovou jízdou) a to bez bolavých zad a oteklých zápěstí. Ideální pro dobrodruhy samotáře. Na dlouhé cesty jí chybí jenom tempomat (!).

V rukách dostatečně odhodlaného a alespoň trošku obratného jezdce navíc dokáže zdolat i mnohem více než jen nějakou tu šotolinku! Na plnotučný offroad jí ale chybí vyšší zdvihy (a odtučňovací kůra). Prostě takové SUV na dvou kolech.

Přes svoji výšku se krásně pokládá do zatáček sedí perfektně i v náklonech, které neznalému řidiči berou dech. Ale díky vysokému těžišti jde při brždění zadní kolo do smyku daleko dříve než u nižších motorek a tak je nutné hlavně při akutní potřebě zpomalit nebo zastavit, přenést celou svou váhu co nejvíce na zadek a/nebo počítat s deší brzdnou dráhou.

V porovnání s modelem DL650 V-Strom MY2006+ (mám MY2007) je tahle motorka malinko vyšší a kratší (zadní kyvná vydlice je kratší o 2 cm než nový model), ale hlavně silnější(!). Ne ani tak v papírech jako pocitově. Daleko pružněji a agresivněji reaguje na pootočení plynu (jde lépe "za plynem") a taky zvuk je daleko ryzejší a "syrovější" než u modelu s katalizátorem (MY2006+). Možná je to jen tím, že je dokonale citlivě a opatrně zajetá a vždycky dostávala jen to nejlepší palivo (pouze Shell V-Power) a servis. Moje spotřeba je u tohoto staršího modelu vyšší cca o 0,3 litru/100 km, ale to je spíše stylem jízdy.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Charlie_KM
Charlie_KM napsal 12.11.09 v 20:37

ta bílá je super ...

MóňaKTM
MóňaKTM napsal 28.06.09 v 14:01

Cest,pekna. Jak mas dole ten plast.Kde to sezenu a co to stalo.Diky

deimos
deimos napsal 05.04.09 v 21:19

Víťan
Víťan napsal 12.03.09 v 19:35

V-STROM je moc pěkný kousek pěkné motorky.
Máš ji pěknou.
Dávám za 10
Přeji pohodové výlety a někdy se stav, nemáš to daleko.

zdeny_80
zdeny_80 napsal 25.10.08 v 22:24

pěkná mašina

Více komentářů



TOPlist