...ale pořád se jezdí.
Kentus je čím dál víc stylizovanej do Trail stylu. dalo by se říct, že si z něj vyřezávám tu Hondu XR,co tam někde uvnitř tvarově je
na rychlej let terénem to samozřejmě není, proto jsem přistoupil k úpravám, který to posunou víc k trialový škole.
souhrnnej výčet úprav: plochý řídítka, páčky posunutý,aby se daly mačkat dvěma prstama, zvětšenej rejd přední vidle, dvoupístkovej třmen přední brzdy s pancéřovkou, stupny jsou posunutý o deset cm směrem dozadu, páka zadní brzdy je zkrácená. sedlo je kratší a nízký - nouzovka na přejezdy po silnici. docela mi vadila šířka motorky mezi lýtkama - proto jsem svlíknul boční plasty a dal pryč jejich držáky na rámu. aby netrčel, přestěhoval se spínač brzdovýho světla do závětří rámový trubky. obecně byl rám očištěnej od různejch držáčků, aby mi to někde nerozpáralo fajfky...
zadní blatník je komplet jinej, stejně tak zadní světlo a blinkry jsou zapuštěný do oblouku pomocnýho rámu.
výfuk dostal novej svod - nic tam nepřekáží, má větší světlost + koncovka je zapuštěná víc k rámu, aby byla motyka štíhlejší
dopředu šel taky jinej blatník a málem bych zapomněl na olej do vidlí 5W - kvůli možnosti rozhoupání před překážkou. gumy Heidenau K66 Scout jsou pecka na silnici, no, v terénu je hlavně předek v bahně mizernej -to se dalo čekat. na suchu to ještě jde.
aby se dalo jezdit pomaličku mezi překážkama bez spojčení, dal jsem sekundární kolečko 14 zubů (origo je 15, bežně jsem jezdil 16z a zkušebně na dálky jsem tam měl i 17 zubů). koupil jsem i 13-ti zubový kolečko, ale řetěz už sedal na nálitek karteru.
hmm, to je asi tak v kostce všechno
motorka je hubená, lehounká a nízká = je s ní prdel. krotkej motor se silným spodkem a středem otáček zase zaručí trakci, takže už jsme vyjeli různý špeky
Nenáročný zábavný ježdění
P.S. na fotkách ještě nejsou zapojený dráty
Vlastník | callowsick | |
---|---|---|
Vloženo | 8.10.2008 | |
Aktualizováno | 30.11.2020 | |
Zobrazeno | 10 606x |
Ahoj, co obnasi vymena oleje ve vidlici? Diky
Dobrá zábavička.