PROFIL MOTORKY

Kawasaki Zephyr 550 (1995)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník WenCa
Vloženo 9.8.2008
Aktualizováno 4.5.2011
Zobrazeno 12 621x
HODNOCENÍ PROFILU OD 23 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.9


Vloženo: 22.12.2008, Uskutečněno: 22.12.2008, Zhlédnuto: 1x


Tak jo, pane Haynes vyhrál jste... Přiznávám, ta moje metoda stála fakt za hovno... Nakonec jsem to udělal tak, jak popsal Haynes, jen jsem musel sehnat jinou hadičku a lehce jí upravit horkovzduškou... Nu což, celé odpoledne jsem díky seřizování náležitě fetoval benzín, až jsem si z toho povídal s rádiem :D Přátelé, řeknu vám, ladit hladiny karbeců u čtyřválce, to je porod... Já dostat do ruky toho hajzla, co to rozhasil... Kdyby to šlo nějak jednodušeji, tak neřeknu ani slovo, ale tohle... Pořád dokola: rozmontovat karby, přihnout plíšek, zadělat karby, napustit benzínem, změřit hladinu, zjistit, že je to blbě, vypustit a cyklus opakovat. Pokud ten karbec někdo sešteluje na třetí opakování tohohle cyklu, tak je u mě borec... A když je někdo takovej perfekcionista jako já a chce mít všechny karby úplně nastejno, tak to je fakt práce na celej den... Každopádně doufám, že díky tomu, co jsem tomu teď obětoval, tak už to nikdy nebude potřeba. Jen dodám moje postřehy: Haynes uvádí vzdálenost plováků od spodní hrany karbu 15-17mm, ve skotečnosti jsem se dostal u jednotlivých karbů na rozsah cca 17-21mm... Proto berte Haynese jen jako velice přibližnou informaci a prioritně to rovnejte podle hladiny... Další postřeh je to, že bez gumových rukavic už ani ránu. Ruce mám sežraný a vysušený jak nevím co... A hlavně NIKDY se nesnažte natáhnout pusou benzín do hadičky...

Tak, teď jsem se vypovídal a ještě sem dám nějaké fotky... Bohužel moc jich není... Na první fotce je pro zajímavost můj nový stojan, který dostanu od ježíška Ano, ještě jsem ho nedostal, jen jsem si ho vypůjčil... Na druhé foto je vidět hromada drátů, to je u karbeců podivné, že? Tak to je předehřívání... V karbecech jsou topná tělíska Na poslední fotce je pro srovnání starý (vrchní) a nový (spodní) šroub na štelování volnoběžné bohatosti...

Zítra budu pokračovat, musím opravit předehřívání a pokud to stihnu, tak budu dělat podtlaky.

Zdar a sílu...

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Honza_2 (2) napsal 26.06.2015 v 22:32

Dobrá práce s tím seřízením hladin benzínu.


Nejnovější záznamy v deníku
  • okruh Vysoké Mýto

    I přesto, že počasí moc nepřálo, jsem se rozhodl jet na okruh do Vysokého Mýta. Snad celá republika byla v dešti ale podle webkamery ve Vysokém Mýtě prostě nepršelo a bylo sucho... Po cestě jsem slušně promoknul, kousek

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 07.08.2010
    Uskutečněno: 07.08.2010
    Komentářů: 1x
  • ventily

    Tak motorka je konečně hotová. Vyměněn olej + filt, ventily seřízeny, ještě bylo potřeba vyčistit karburátory, protože se tam přes zimu usadily 3 mouchy a jak tam seschly, tak motorka neběžela, akorát střílela... Ale teď

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 05.04.2010
    Uskutečněno: 05.04.2010
  • přední brzda

    Tak jsem vyčistil přední třmeny, rozhýbal pístky, dal nové desky a teď už jen vyměnit brzdovku...

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 26.03.2010
    Uskutečněno: 26.03.2010


TOPlist