Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | Zajímavá |
Silné stránky
Neuvedeno
Slabé stránky
Neuvedeno
Moje úpravy |
Začlo to otevřením karbecu, otevření výfuků ( mám i návd s postupem pro zájemce), filtr KN, jehla v karbecu, hlavní tryska a další dirka v šoupátku- tuším, že se tomu všemu říká DYNOJET KIT |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 6 |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování | |
Terén |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly |
Terén
Brodivost | |
---|---|
Výška | |
Ochrana motoru | |
Skoky |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování | |
Dojezd na nádrž | 7 |
Sport
Použité destičky | Desky zatím netřeba |
---|---|
Úpravy motoru | Olej jedině Castrol a dobrej filtr k tomu, pravidelná výměna, jinak motor bez zásahu. |
Úpravy podvozku | předek super, zadek potřebuje zvednout, při jízdě terénem se dostanete i na doraz aniž byste čekali... |
Úpravy brzd. systému | Tak pánové FMX už brzdí s pancéřem a je to nastavené na super ostré :-) a fakt super |
Použité pneumatiky | Dunlop Roadsmart 2směs a jsou super Zadek v rozměru 160 a v pohodě |
Obecné
Moje závady | Našel sem škrtítko na karbecu, kde bylo napsáno cosi jako 25Kw, tak sem se tomu hooodně zasmál a trochu sem to zpiloval, to bylo moje první seznámení s motkou při ,,závadě" :-D |
---|