Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | tak akorát |
Hmotnost, ovladatelnost, design, výkon (není to žádný muscle bike,ale na jednobuch jede slušně)
Servis a přístup k některým částem, jako svíčka, dolívací hrdlo chladiče, karburátory
Moje úpravy |
boční kufry origo Aprilia, zadní kufr Kappa 46, centrální stojan, stavitelná zadní centrální tlumící jednotka, turistické plexi M.R.A., padací rámy RD.Moto |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 6 |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu | |
Typ rámu | Nějaký aluprofil sešroubovaný s ocelovým, usd vidlice, seřiditelný centrál |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování | |
Terén |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly |
Terén
Brodivost | |
---|---|
Výška | |
Ochrana motoru | |
Skoky |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování | |
Dojezd na nádrž | víc než na RSV :-D |
Obecné
Moje závady | Těsnění pod hlavou (klasika), netěsný přední tlumič, netěsnosti na výfuku. Všechno jsou to závady, které jsme si opravili doma. Těsnění Origo stálo 1600Kč, gufera a olej do vidlí vyšel asi na 1500 |
---|
Sport
Úpravy motoru | Bez ůprav, jen přetěsnění hlavy a karbců |
---|---|
Úpravy brzd. systému | Panceřový šlauch |
Použité pneumatiky | Continental ContiEscape |