PROFIL MOTORKY

Yamaha YZF-R1 (1998)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Kakin.R1
Vloženo 27.5.2008
Aktualizováno 27.5.2008
Zobrazeno 1 538x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Můj bývalý Bike,předělaný na Streeta po menším sčuku s kamionem.Divočina jak se patří.

Recenze

Tuhle R1 jsem vyměnil s kamarádem za TL1000S.Mněl ji v origo stavu tedy až do té doby než jí trošku víc protáhnul o návěs kamionu.Takže kapoty a jiné potřebné věci na supersporta pašly v pizdu,čili Street jasná volba.Hrazďáky jak se patří,panceř hadice dopředu,př.SBS brzdové desky-můžu jenom doporučit,stopie šlo skoro samo,jen dva prstíčky,jako v té pohádce.Dozadu samozřejmě rozeta o 3zoubky,kolco o 1zoubek do síly a začal masakr.Na jedničku okamžitě po prudším zatáhnutí za plyn wheelie jak cip,na dvojku se člověk už musel trochu trefit do těch správných toček a na troječku kolem kilča,ťuk po spojce a svíce jak čert.S dobrým větrem v zádech trojka,svíčka,lehce přes dvě kilča to ještě drželo nahoře.Akorát s postupem času jsem podceníl mrtvý bod,hrazda je asi u těchto motorek a u tohoto stylu jěždění nezbytná.Teď už to vím viz.foto.Další věcí,která u R1 na Streeta nesmí chybět jsou určitě padáky,když s ní lehnete tak víčka a výfuk,pokud není pod sedlem,jdou hned do tramtárie.A ono rozedřený imbus pětku na víčku kde je přístup nulový povolit,tak toprostě nejde-odvrtat.Divoká máňa,která do motoru nepotřebuje vůbec zasahovat.Hlídat si olej,vodu,při větším blbnutí se hodí zvlášť připojený vypínač na ventilátor,né že by se nějak zvlášť přehřívala,to ne,ale je tolepší,vydržíte déle blbnout i v těch větších vedrech.Pro kolečka a gumování je lepší používat tvrdší gumy,je moc lehká takže má tendenci se pořád zvedat na záda,i když z ní lezou už dráty,plátna a bůhví co ještě tak pořád dokáže pěkně nakopat dupu.Naopak předek určitě měkčí ať jde dělat dobře stopie.Určitě se hodí tlumič řízení,já ho neměl a ty dopady nebo průjezdy přes horizonty byly někdy dost divoké.I s vyššími řidítky neztrácí nic na stabilitě v zatáčkách,stále sedí jak přibitá a zatočí přesně tam kam chcete a kultivovaný,ale brutální nárust výkonu motoru vám pomůže pěkně vystřelit ze šlajsny.Najezdil jsem cca 15000Km za tři sezóny a pokud bych jí nerozstřelil tak bych na ní lítal dál.Dost dobrá motorka,ať už motorem,podvozkem nebo brzdami,které i v origo stavu brzdí dost brutálně.Ale na streeta nevím,možná je až moc lehká,dlouhá,to už nezjistím.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Sepp
Sepp napsal 22.07.08 v 18:38

Škoda jí.Zkoušel jsem jen v předu o zub míň a dala se spojkovat i trojka,nedovedu si představit ještě v zadu o tři zuby víc,seš masér no :
Teď to mám v sérii 16/43,zadky jezdím už jen zřídka,nějak bych to už asi neposkládal,kdybych s tím švihnul,tak si nech dařit a snad někde na biku!!

jkidrock
jkidrock napsal 04.06.08 v 22:48

Tak podle toho co tady píšeš jsi asi hodně dobrý ,nic ve zlém, ale upravit moto pro STREETFIGHT dle Tvých rad,dlouho po letišti nejezdím.(měkké vidle,neupravené oil mazání) atd.

Více komentářů



TOPlist