renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda XL 600V Transalp (1995)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník routerider
Vloženo 24.5.2008
Aktualizováno 24.10.2013
Zobrazeno 2 775x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Koupená jako dovoz z Německa.Najeto tehdy 50000 km
splněný sen,šlape jako hodinky

Více fotografii

Motorka koupena od Něměcko - žádné

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha XTZ 660 Tenere: důvod neuveden

První dojmy - skvělé posezení i jízdní vlastnosti.Motorka je dobře ovladatelná, zvlafdatelná i při akceleraci. Malý problém je vyšší těžiště a to zejména při manipulaci na místě, ale na to se dá zvyknout

Motorku bych doporučil pro - Doporučuji všem osobám vyšším jak 180 cm, kteří se chtějí courat po světě v pohodlném posezu na dálnici, okreskách i polňačkách

Doplňky na motorce - padací rámy(nosič kufrů ),vyhřívané hefty,poziční osvětlení,

Recenze

I přes najeté km je motor v dobré kondici.K okufrování jsem přidal ještě touring plexi a teď je jízda úplná pohoda. A tak si vychutnávám její přednosti a s manželkou na výletech i pocit volnosti a spojení s přírodou. To se v autě nedá.

2008:Stále naprosto pohodová motorka se 100% spolehlivostí.Dnes již najeto 65000km.

rekapitulace výbavy:padací rám,nosič kufrů givi,touring plexi,vyhřívané rukojeti,2 kufry 46l;jezdíme na Silkolene 20W/50-plná syntetika se spotřebou 2dcl na výměnu(6000 km).

výměna řetěz. sady -58000km+seřízení ventilů a karburátoru(moto UFO)
Zkusil jsem řetězovou sadu od ČZ a zatím spokojenost-mám 70000km a prakticky jsem ještě nenapínal řetěz.

Po Mitas E08 (14000km) teď zkouším Mitas E07-uvidíme, jaké budou jízdní vlastnosti a kolik vydrží

Dnes 8.2.12 máme již najeto 80000km,Mitaska i řetězová sada od Čz stále drží. Praskl mi potah sedla a tak jsem jej nechal za 3000 potáhnout čalouníkem.

Pro potřebu TK jsem dnes raději měnil pneu Mitas E07 za nové,protože nájezd byl již 17 000 km(na moto dnes 84000 km). Opět volím E07 protože se jeví jako dokonalá pneu pro moje potřeby, Zdá se mi , že i lépe sedí při dešti a mokré silnici.Sedlo super-neklouže mi zadek při akceleraci a hlavně si ho chválí i moje manželka, že mi neklouže na záda. Klobouk dolů pane Šatava z HK.
Je konec roku 2012 a mám konečně po zimním servisu: krom základních kontrol také výměna náplní v brzdovém systému, výměna ložiska krku řízení, výměna těsnění ventilových vík, což byla nejnáročnější operace letos.
Začal mi pískat výfuk a už mne nebavilo každý podzim při servisu stříkat ho silikon. barvou, aby k něčemu vypadal.Začal jsem tedy shánět koncovku. Originál dle Nokamoto stojí cca 17000 Kč což je neúnosné, tak jsem začal hledat laďák, ale takový, který bude již odladěn na typ motoru, abych nemusel laborovat s jeho přenastavením. A dobrá věc se podařila. U Wemoto.cz jsem našel kousek od Marwinga za rozumnou cenu 7500 Kč a 16.9.2013(88500km) jsem ho nainstaloval. Výfuk Alpíkovi sluší, motor se zklidnil a neruším svým ranním startováním do práce ani své sousedy SUPER
Po té , co mi loni na kufru praskla přezka, jsem přemýšlel, zda jít do plného okufrování, nebo ne. Vyhrála to nabídka AL kufrů a teď už není co řešit - výsledek je patrný z foto. A první dojmy?:) kufry jsem kvůli těžišti záměrně pustil níže a zadní hrana nepřečuhuje přes moto, moto se ve víru za náklaďákem zklidnilo a jízda po okreskách je celkem v poho. Jediný problém jsou úzké průjezdy - musím si zvyknout na nové rozměry.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Mipule
Mipule napsal 11.10.13 v 11:51 10b.

Hezký!

Sema
Sema napsal 16.09.12 v 23:07

Moc pěkný cestovní stroj

Milan1963
Milan1963 napsal 08.02.12 v 13:55

Vidím starší, ale velice hezký a vybavený stroj.Moc se mi líbí, takže dávám 10 bodů a přeju vždy bezpečný návrat domů.Svojí 650 bych těmi kufry chtěl taky letos dovybavit, i když manželka se mnou moc nejezdí...

zikky
zikky napsal 14.01.10 v 15:30

moc peknej alpik

IvošTA
IvošTA napsal 09.05.09 v 18:39

Více komentářů



TOPlist